1e met lichte weeën in de ochtend. Vk dacht oefenweeen. Mocht volgende dag 9 uur weer bellen hoe het was. Vliezen brajrn spontaan rond 21:00 uur. Iets na 12 die nacht bevallen. 2e met gebroken vliezen. Was rond 4:00 uur even gaan plassen. Toen ik terug op bed ging zitten braken mijn vliezen. Weeen kwamen 4 uur later op gang. 3 uur later bevallen. 3e met gebroken vliezen. S avonds voor het slapen gaan even boek lezen op bed. Terwijl ik stil lag braken mijn vliezen. 5 uur later weeen en 1,5 uur later bevallen.
Hier bij de eerste ingeleid. Bij de tweede spontaan met breken van vliezen om 23.00 uur. Had om 19.30 uur het slijmpropje verloren en wel wat krampjes maar niet regelmatig ofzo meer alsof ik wat last had van me darmen. Na de vliezen gelijk regelmarige krampen wat dus hele goede weeën waren!
Ik werd 's ochtends gestript, was toen 41+2.. zodra ik thuis kwam begonnen de krampen... nog niet direct regelmatig. Rond de middag de verloskundige toch maar gebeld, die kwam gelijk even kijken, had toen paar cm ontsluiting. Rond 6 uur naar het ziekenhuis vertrokken en 's avonds laat om half 12 is mijn zoontje geboren.