Hoe begon jouw bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door bubblybaby, 7 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe begon jouw (spontante) bevalling

1. Vliezen braken plots

2. Het begon met weeen

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.406
    10.339
    113
    Ik had tijdens de zwangerschap heel veel blaasontstekingen. Had eigenlijk bijna altijd wel pijn of ongemak.

Een aantal dagen ging ik soms echt door de grond van de pijn, zoveel rugpijn.

Na 3 dagen pijn was het is erg dat we de verloskundige belde.
    Bleek dat ik al dagen weeën had:eek:

In het ziekenhuis had ik alleen rugweeen en die konden ze niet meten. Omdat ik zoveel hing en ze zagen dat het niet ging mocht ik blijven. We hebben een korte rondleiding gehad op de neonatologie.

Uiteindelijk kwam hij met 34.5.
    Met 34.5 kwam onze knul al.

2. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Het was als of ik in een film was:roflmao: Ik dacht "Oeh ik moet plassen", stond op een verloor een enorme klets water:o: Heel spoor naar de wc, toen dacht ik "dit is geen plas!!":eek: 39+0 begon het, pas 4 uur later begonnen de weeën

3. Havermout

Havermout Niet meer actief

2 keer braken mijn vliezen in de nacht en kreeg ik vervolgens 12 uur later weeen en toen bij de eerste na 6 uur een baby en bij de tweede na 3 uur.

bij de derde rommelde het al langer en kreeg ik wat bloedverlies toen dacht ik dat het begonnen was en ik had ook 2 cm. Maar goed, kan ook al lang geweest zijn bij een derde. 5 uur later had ik 3 cm en toen de verloskundige me wilde strippen braken mijn vliezen. Na 5 uur zette de weeen dan echt hevig door en na een uur was ze er toen.

Deel Deze Pagina