16:00 spontaan gebroken vliezen toen ik van de bank mezelf omhoog werkte haha 18:00 lag ze op mijn borst
1e na 2 dagen gel, 2e na 1 keer gel.. niet zelf begonnen dus, nog nooit een voorwee gehad. 1e keer was ik 42 weken, 2e keer 41+3.
Bij beide heel veel weken voorweeën gehad. En beide bevallingen begonnen 's morgens na het opstaan met weeën. Mijn vliezen zijn volgens de vk zo stug dat ze niet snel uit zichzelf zouden breken..
Bij mij begon het met verliezen van de slijmprop. Dag erna (maandag) vanaf 16 uur rug weeën die 's avonds om 23 uur regelmatig om de 3 a 4 minuten kwamen. Uiteindelijk pas woensdag ochtend 7 uur geboren. (vliezen zijn in het ziekenhuis gebroken door de gyn)
Hier zou ik ingeleid gaan worden met een ballon, ik was toen 41.1. Maar na een hoop gewroet van een verloskundige en van een gyneacoloog (wat een pijn heeft dat gedaan) lukte het niet om de ballon te plaatsen en moest ik de volgende ochtend terug komen voor een poging met gel. Ik bloedde door al dat gewroet en had wat pijn. Eenmaal thuis zo'n 1,5 uur later braken s 'nachts mijn vliezen . Ik gok door al dat gewroet (effect van strippen zeg maar).. In de weken en dagen voor mijn bevalling geen voortekenen gehad dat er iets aan zat te komen, alleen zo nu en dan een menstruatieachtig krampje. Maar niet noemenswaardig zeg maar.
Bij mijn eerste zoontje geen enkel voorteken...voelde me geweldig. Wakkergeworden om half zes in de ochtend met voorweeen die uiteindelijk hebben doorgezet. Bevalling duurde wel 34 uur Bij mijn tweede zoontje een week langs last van wat voorweeen in de avond en twee dagen voor de bevalling de slijmprop verloren...ook 'snachts wakker geworden van de echte weeen. Bevalling duurde deze keer gelukkig maar 10 uur... Succes met de laatste loodjes!
's ochtend wakker geworden met een beetje gerommel, om half 9 gestript, die afspraak stond al, dus ben met lichte weeën naar de verloskundige gegaan. Tegen 4 uur braken mijn vliezen en om 7 uur hadden we een dochter Ik had niet het idee dat ik die dag ging bevallen, was nog niet onder de indruk van de weeën overdag, dat werd trouwens na het breken van de vliezen wel anders
Bij beide spontaan na het avondeten ineens regelmatige harde buiken die geleidelijk pijn begonnen te doen.
Hier ook niet: 1e met 41,5 week ingeleid, mevrouw lag te lekker. 2e geplande keizersnede dag voor uitgerekende datum omdat meneer een week tevoren nog even dwars was gaan liggen.
Ik ben 2 dagen van te voren mijn slijmprop kwijtgeraakt, dag ervoor onrustig in de buik, harde buiken, noooit gehad, dus had wel zoiets can ohh wat is dit. Hoog nodig de drang om boodschappen te doen Savonds om 00.30 spontaan vliezen gebroken, waarna direct weeen Geboren met 40+6
Bij mijn zoontje begon het met lichte weeën en erna verloor ik de slijmprop. Die dag is het nog rustig geweest met af en toe een wee, rond 23u s avonds begonnen de weeën en om 05:33u is hij geboren
1e ingeleid Tweede braken mijn vliezen om 2:00 s'nachts. Pas om 10:00 uur kreeg ik weeen.. 16:09 bevallen
Bij de eerste geen gerommel gehad of voortekens ofzo, vliezen braken s nachts en kreeg meteen weeen. Tweede werd ik s nachts wakker van de weeen, heb ik wel dagen van te voren last gehad van mn buik.
Zaterdags soms wat steken onder in mijn rug, liet mijn vriend dan even goed masseren. Werd vervolgens snachts om 4 uur wakker met rugweeen om de 5 min.
Bij de eerste gestript vw pre eclampsie met 39.4 weken. Gestript om 12.00u en om 16.00u de eerste weeën. Hij is de volgende dag om 11.30u geboren. Bij de tweede werd ik wakker ( precies 39 weken ) met steken die ik in eerste instantie niet helemaal kon plaatsen tot er ineens wat begon te dagen Dat was om 10.30u. Om 13.30u werd het serieus en om 16.45u was hij er Bij beide zijn mijn vliezen op het laatst gebroken door de gyn en vk. Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu zal gaan.