Hier wil ik erg graag mn moeder en zus erbij hebben. Mijn man vind dit goed. Voor hem ook erg fijn vind hij zelf.. Alleen wil ik niet dat hun alles zien zeg maar.. Kan ik gewoon zegen ga maar bij het hoofdeind zitten? Ik beval in het ziekenhuis vanwege een inleiding.
Mijn man, en ja dat kan je gewoon zeggen tegen ze hoor weet alleen niet zeker of je er mensen bij mag ivm de inleiding. Dit is medisch dus het mag geweigerd worden geloof ik. Zou het FF navragen als ik jouw was.
Ik heb ook een medische inleiding gehad. Daar mocht alleen mijn man bij zijn. Dat wilde ik ook niet anders hoor. Maar bespreek het met degene die je er bij wil hebben en met het ziekenhuis.
Ik moet er niet aan denken om mijn zus/moeder/schoonmoeder/vriendinnen erbij te hebben. Echt, vind het al verschrikkelijk dat er überhaupt een verloskundige en kraamverzorgende is. Ben niet preuts maar vind het maar niks dat ik daar hulpeloos in mn naakie lig en zij staan te loeren. (dat laat je dan wel los heb ik gehoord) Verloskundige ken ik dan inmiddels wat beter maar de kraamhulp komt net kijken.
Heb daar gelukkig geen problemen mee. ze mogen erbij zijn zou het zelfs fijn vinden.. Maar nog nooit gehoord omdat je medisch bevalt dat dan alleen je man erbij mag zijn.
Inleiden is altijd 'medisch'... en mogen, tenzij je bijvoorbeeld een meeega hoge bloeddruk hebt oid, echt wel 2 mensen bij zijn hoor. Zolang ze de bevalling niet belemmeren of in de weg lopen. Mocht het een keizersnede worden, mag er waarschijnlijk maar 1 iemand mee. Ik ben beide keren bevallen met mijn man er bij (en vk en verpleegkundige). Vond ik meer dan genoeg.
Bij mij in het ziekenhuis hebben ze zelfs aangegeven dat er maar maximaal 1 persoon bij mag zijn.. de rest moet in de algemene hal wachten...
bedoelde meer vanwege ziekte medisch. ik ga het bij de volgende controlle navragen. keizersnee wil ik alleen mn man. en daarvan wist ik dat er maar 1 mocht. hoop dat mijn ziekenhuis niet moeilijk doet over 2extra mensen. ze mogen ze echt weo weg sturen als het moet. het is meer het gevoel voor mij dat ze er zijn
Bedoelde ook meer er er medisch iets aan de hands was waardoor inleiding...torenhoge bloeddruk dus. Vandaar echt alleen mn man erbij
Alleen mijn man was erbij en zo gaat het nu weer, maar eerlijk? Ik had 'm waarschijnlijk niet eens gemist als hij er niet was geweest en ik had het waarschijnlijk ook geen probleem gevonden als de héle familie er was geweest. Zolang ze maar allemaal van me afblijven. Ik was compleet in mezelf gekeerd, alleen toen het toch een kz werd, vond ik het wel fijn dat hij er was.
Ik ben denk ik een uitzondering.. Bij mijn eerste zijn mijn man,moeder en vader erbij geweest... Mijn vader heeft gefilmd vanaf hoofdeind en voor de rest dus niks gezien.. Dit wilde hij ook niet.. Toch vond hij het erg bijzonder dat hij het zo mee mocht maken.. Bij mijn tweede mijn man,moeder en schoonzus..
zo ben ik ook hoor truelove. altijd al gezegt als ik ooit een kindje"mag" krijgen al is de wereld erbij het maakt me niets uit. nu alleen dan de mensen die het meest betekenen voor mij
Ja misschien is het voor andere heel erg gek.. Maar op dat moment wilde ik mijn vader niet buitensluiten en ik vond dat hij net zoveel recht had om zijn kleinkind tegelijk te zien als mijn moeder.. En ik vond het fijn dat ze er alle twee waren.. Met toucheren enz ging hij gewoon weg en mijn moeder ook.. Dus heeft voor de rest niks gezien..
Ik wil alleen mijn man. Wij krijgen met zijn tweeën een kindje, daar hoeft niemand iets bij te zoeken.
Alleen mijn man mijn vriendin mocht er niet bij zijn op de verloskamers maar die was er na de geboorte en het hechten gelijk
Alleen mn vriend, deze keer weer. Bezoek wil(de) ik ook zo min mogelijk in het ziekenhuis. Moet er niet aan denken al die drukte, vond het al irritant als mijn vk en vriend aan het praten waren Maar ik zou het idd gewoon even navragen.