cadeau oudste kind bij geboorte 2e kind?

Discussion in 'De bevalling' started by MotherMary, Oct 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Wij zouden graag onze oudste zoon (3,5) een cadeau(tje) geven bij de geboorte van ons tweede kind. Hij heeft een cadeautje voor zijn kleine babybroertje en ik zou hem wel iets terug willen geven (uit naam van de baby). Iets waar hij heel trots op kan zijn of waar hij zich echt 'grote broer' bij kan voelen.
    Wie heeft dit ook gedaan en wie heeft er tips voor een cadeau? Wij weten eigenlijk niet zo goed wat....

2. MamEllen

MamEllen Actief lid

Sep 18, 2013
    148
    0
    0
    Hebben wij ook gedaan bij het eerste broertje kreeg hij een voetbalshirt maar hij was toen al 7, en bij zijn tweede broertje kreeg hij ook een voetbalshirt :D. Wat mijn peuter kreeg bij zijn broertje ben ik even kwijt...dat geheugen...;) ik zou zeggen geef hem iets wat hij fantastisch leuk vind zodat het voor hem super is om mee te spelen in de kraamtijd ;)

3. MamEllen

MamEllen Actief lid

Sep 18, 2013
    148
    0
    0
    ah mijn oudste zei dat zijn broertje een racebaan (tje) kreeg zo een die van tafel naar de grond gaat. hij is er iig zoet mee geweest

4. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Mijn dochter gaat 'de kraamkamer' krijgen van playmobil.. Kan ze tijdens het spelen meteen alle indrukken 'verwerken'.

5. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,745
    646
    113
    Gelderland
    Ik had een boek gekocht 'tip de muis wil een broertje' onze dochter is dol op boeken en deze leek me toepasselijk. Maar ze pakte en uit en gooide het aan de kant en heeft de rest van de dag op haar knietjes naar haar broertje zitten kijken en zei: 'kleine neusje, kleine oogjes, kleine mond' afwisselend met beschuitjes smeren en eten met de kraamhulp.

6. meike1234

meike1234 Actief lid

Sep 27, 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Wij hebben onze zoon toet toet vliegveld gegeven. Had hij ook wat nieuws. Heeft goed gewerkt. Nu krijgen de kids niks speciaals. Ik ben 25 nov. uitgerekend en kort erna is het pakjesavond. Miss bedenk ik nog wel wat. Maar dan is het vast iets kleins.

7. littledtje

Feb 26, 2015
    76
    0
    6
    Female
    Mijn moeder liep een dag voor de bevalling van mijn zusje nog in de stad om een pop voor mij te kopen. Heb deze trouwens nog steeds, mooie herinnering

8. winky

winky Bekend lid

May 12, 2013
    665
    0
    0
    Hier ons zoontje een auto gegeven die had zn zusje voor hem "meegenomen". Hij heeft er even meegespeeld en verder de hele dag naar de baby gekeken vond hij interessanter dan al zn auto's.

9. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Eh niets? Nooit gedaan en dat gaan we nu ook niet doen. Nooit een probleem geweest. Ze krijgen een broertje of zusje. Mooi cadeau toch?

10. nath86

nath86 Actief lid

Jun 1, 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier krijgt onze dochter een bedelarmband van jaar Baby zusje. Met een bedeltje met een flesje en een knuffelbeertje eraan. Piccolo

11. Emib

Emib Bekend lid

Mar 26, 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik wil dit misschien ook doen. Mijn dochter gaat een broertje krijgen, dus ik had gedacht aan een baby born boy. Mss kunnen we daarna samen de kindjes verzorgen 😂😂
    T is verlopig alleen maar een idee..

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hier heeft de oudste van oma een pop met wandelwagen gekregen voor de geboorte van de jongste.

13. duplo

duplo Lid

Dec 17, 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wil dit ook gaan doen. Grote zus zal 20 maanden zijn als kleine zus wordt geboren, dus vind het nog wel erg moeilijk wat ik zou moeten kopen waar ze echt in geinteresseerd is. Denk dat een pop wel geschikt is. Boekjes vindt ze ook heel leuk, maar heeft ze ook al zoveel dus ook niet echt meer speciaal.

Share This Page