Pijnlijke steken

Discussion in 'De bevalling' started by Lilly1989, Oct 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Paar weken geleden had ik ook af en toe een steek in mijn vagina. De baby is helemaal ingedaald en ligt diep en vast. Maar sinds net een uur heb ik heel de tijd pijnlijke steken richting mijn vagina, zeurend gevoel in mijn onderbuik die samen gaat met harde buiken. Me buik voelt dan zo zwaar! Het komt en gaat. Wanneer ik dit voel, en ga liggen dan voel ik ook de kleine met zijn rug of billen wat verschuiven en voel ik een raar gevoel wat beneden begint wat naar boven gaat, maar dit is niet pijnlijk. En daarna komt dan weer die steken. Kent ienamand dit? Of moet ik me zorgen maken?

2. Balbina

Balbina Niet meer actief

Herkenbaar ;) Hier ook zeer pijnlijk steken en zwaar gevoel. Schijnt te er gewoon bij te horen. Soms schiet ik bijna rechtop vanuit m'n stoel, maar er valt weinig aan te doen. Gewoon je baarmoedermond die zich klaar maakt zegt mijn gyn....

3. ikke1978

ikke1978 Niet meer actief

Je zegt dat het komt en gaat? Zit er ook regelmaat in? Want gezien je termijn kan het natuurlijk best het begin van je bevalling zijn. Of het zijn voorweeen. Wat ik altijd deed is onder de douche gaan staan. Gaat het weg zijn het voorweeen. En als het erger wordt is het het echte werk. Succes!

Share This Page