ik heb nu sinds gister nacht zware rugweeen.. het is echt vreselijk! ze komen nu om de 6 min ongeveer.. weet iemand miscien een tip hoe ik ze het beste kan opvangen want dit hou ik niet meer vol.. zullen de weeen nog lang aanouden voor de bevalling echt begint of valt dat niet te zeggen? ik hoop echt dat de kleine vandaag nog komt? wat denken jullie? grote kans of word het tog 2008? ik heb namelijk geen idee hoelang weeen kunnen duren en hoever ik nou eigenlijk ben. mijn weeen komen heel hevig om de 6 min en houden ongeveer 1 min aan... hoop gauw wat reacties te krijgen!
ik vind jou nu al stoer, internetten met rugweeen! Mijn man drukte hard in mijn rug, dat heeft iets geholpen, maar even. De douche helpt ook maar even. De echte remedie was in mijn geval een ruggeprik. Ik wil je pijn niet bagataliseren hoor, maar mijn eerste reactie was...als jij nog kunt internetten en typen is het zo gek nog niet. Succes, hopelijk ben je er snel vanaf.
He he! Ik heb ook rugweeen en beenweeen gehad dus ik weet hoe je je voelt! En dat is niet fijn! Ik ben donderdagmiddag begonnen en liz is zaterdag ochtend geboren. Bij mij schoot de ontsluiting niet op waardoor ik naar het ziekenhuis ben gebracht en daar weeen opwekkers en pijnstilling heb gekregen.De ontsluiting was toen in 4 uur volledig! Dus als je al heel lang bezig bent en je hebt het idee dat je niet meer kan en de ontsluiting niet opschiet..... Dat was de oplossing maar dat kan jou verloskundige beslissen! Wat bij mij een beetje hielp was onder een hete douche en een hete kruik in je rug! warmte geeft verlichting. Is je verloskundige al eens komen kijken bij je naar je ontsluiting? Succes!
Ik was door de weeen helemaal van de wereld en was door de pijn helemaal apathisch. Alles ging langs mij heen. Mijn man heeft van alles tegen me gezegd maar ik heb er niks van mee gekregen
nee ik moet pas bellen als k om de 3 min weeen heb die 1min aanhouden dus zal nog ff moeten wachten. ik ga zo dan maar even lekker in bad.. bedankt
Ik mocht bellen met 5 minuten. Maar ze was al eerder komen kijken. Ze kon toen voelen dat het niet opschoot. Maar helaas kan een bevalling lang duren! Een bad is fijn ja! Succes!
Ik had ook rugweeen. Tegendruk door mijn man hielp wel, maar het enige wat echt verlichting gaf was een ruggeprik
Petje af dat je tijdens rug weeën nog kan typen. Ik heb tijdens mijn bevalling alleen maar rugweeën gehad en was daardoor volledig van de wereld. Heb een ruggenprik gekregen zodat ik weer een beetje "bij" kwam. Veel succes met je aankomende bevalling.
Ik wil je trouwens niet ontmoedigen, maar tijdens de echte rugweeen had ik absoluut niet kunnen typen, dus misschien is het alleen een voorproefje zeg maar...
dit zijn absoluut geen oefen weeen, die heb ik 2 dagen gehad dus het verschil weer ik wel ik verga van de pijn zo erg dat ik overal naar tips zoek om het te verlichten.. ik ga nu inderdaad de laptop afsluiten en in bad liggen want volgens mij valt er helemaal niks te doen aan die weeen ik zal het moeten accepteren en zie wel of ik het overleef..
het zal wel begin zijn denk ik , kan over paar uur ineens naar 3 gaan hoor , dus ik hoop voor je dat zo snel mogelijk gaat en een voorspoedige bevalling succec
ik ben dan misschien jong maar had ook rugweeen en buikweeen dan... wist ook niet waar ik het zoeken moest.. moest in het ziekenhuis bevallen en daar duwde ze hard in me rug.. wat ik hier ook al las bij mij hielp het even maar later niet meer..... denk dat je dr neit super veel aan kan doen dan het maar over je heen te laten komen.... maar ik hou het hiet op de hoogte met tips want mocht ik zwanger zijn en krijg het bij een 2de weer dan misschien tips...
Ook ik heb tijdens de bevalling van Eliza alleen maar rugweeen gehad.. Ik raakte gewoon in paniek.. Weet niet meer wat er om me heen gebeurde aleen dat ik niet meer wilde.. Heb geen pijnstilling gehad, mocht niet meer.. Achteraf gezien had het nog wel gekunt, heb 6 uren gedaan over de laatste cm.. Idd.. als je echte rugweeen hebt, kun je het nergens meer vinden, een warme kruik die tegen je rug gedrukt wordt vond ik nog wel iets helpen..
Ook hier alleen maar rugweeën gehad. Ik zat zowat aan het plafond van de pijn Het enige dat hielp was de ruggeprik. In het begin hielp het iets als mijn moeder en vriend gezamelijk heel hard in mijn rug duwde, maar zelfs dat hielp na een klein uurtje niet meer... Hopelijk ben je nu gewoon lekker bevallen meid
Rugweeen brrr. Het enige dat een beetje hielp was de verdovende prik in mijn been. En dat hielp maar een beetje.
hier ook flnke rugweeen en beenweeen! ook ik had echt niet meer achter de computer kunnen zitten. ik lag in het ziekenhuisbed en wist niet meer waar ik het zoeken moest. wat een pijn. helaas hielpen de petidine en ruggeprik beide niet, echt tips heb ik dus niet voor je. o ik weet nog dat ik om een zak met ijs geroepen heb om die in mijn rug te leggen. ik dacht misschien verdoofd dat de boel nog wat,maar het antwoord was dat de verpleging zich niet voorkonstellen dat ik dat fijn vond. ik hoop voor je dat je je kleintje al in je armen hebt en dat het anders maar snel mag gaan! succes! joyce
hier ook flnke rugweeen en beenweeen! ook ik had echt niet meer achter de computer kunnen zitten. ik lag in het ziekenhuisbed en wist niet meer waar ik het zoeken moest. wat een pijn. helaas hielpen de petidine en ruggeprik beide niet, echt tips heb ik dus niet voor je. o ik weet nog dat ik om een zak met ijs geroepen heb om die in mijn rug te leggen. ik dacht misschien verdoofd dat de boel nog wat,maar het antwoord was dat de verpleging zich niet voorkonstellen dat ik dat fijn vond. ik hoop voor je dat je je kleintje al in je armen hebt en dat het anders maar snel mag gaan! succes! joyce
ook hier alleen maar rugweeen gehad, daadoor schoot de ontsluiting totaal niet meer op, en ik kwam nog wel met 6 centimeter ontsluiting het ziekenhuis binnen! Uiteindelijk prik in mijn been gehad en hierdoor werden de weeen veel heviger en schoot de ontsluiting binnen een uur naar 10 cm en mocht ik gaan persen. Maar bij mij hielp werkelijk niets meer tegen de pijn op een gegeven moment. Heb ervan moeten overgeven zo erg was het, leefde totaal in een andere wereld op dat moment. Wat helemaal in het begin nog wel een beetje hielp was een warme douche...' succes met je bevalling!
Ik had ze ook in me rug benen en buik bij alle 2 de kinderen ellende bah bah en ook alleen pijnstilling hielp .Bij de eerste ruggeprik bij de tweede een prik in me boven been gehad . Hoop dat het nu anders zal gaan