Hoi, Ik heb een vraagje, en heb wat advies nodig. Kai die wil sinds een week of 3 niet meer slapen in zn eigen bed snachts. hij gaat tussen 8 en 9 naar bed, heeft dan een fles gehad 210/7 en word dan rond een uur of 3 wakker en zet m op het huilen. Ik neem m dan in bed en zodra die tegen me aan ligt slaapt ie weer verder. Heb m in het begin in zn bedje gelaten maar dan zet ie m op het bleren en word dan zo overstuur dat ik m niet meer inslaap krijg. Mn man zegt( en hij heeft denk ik ook wel gelijk) dat als ik m iedere keer maar naar ons bed haal dat ie daar aan gaat wennen. en dan helemaal snachts niet meer in zn eigen bedje wil slapen. alleen als ik het niet doe, dan slaapt niemand meer snachts. Wie heeft er mischien een tip?
Hoi, wij hadden rondom de 11 maanden dit probleem, nou eigenlijk nog wel een beetje, maar dominque werd elke twee uur wakker, en huilen, echt alsof ze gedroomd had, of geschrokken was, ik heb geprobeerd om haar te troosten, speentje, beetje drinken, niks hielp ook bij ons in bed niet, ze is dat ook niet gewend. Als ik haar bij ons in bed nam begon ze te keten, heerlijk spelen, lachen, dus dat was voor mij duidelijk dat ze gewoon weer in haar eigen bed ging. Zodra ik de kamer uitging begon mevrouw te huilen. Heb toen de eerste nacht lang bij haar gezeten maar ook dan begon ze te spelen, ben dus naast haar bed gaan zitten zonder haar aan te kijken en als ze lawaai begon te maken zei ik alleen maar sssssstttttt. Ben steeds een stukje verder weg gaan zitten en als ze dan begon te piepen sssssst. totdat ik op een gegeven moment uit haar kamer was, en toen sliep ze binnen 10 minuten. Moet wel zeggen dat ze momenteel nog vaak een keer wakker wordt s'nachts, afgelopen nacht zelfs 4x. pffff. Maar meestal voldoet het geven van een speentje of een beetje drinken wel dat ze weer in slaap valt. hoop dat je er iets aan hebt! Henriette
Hoi, heel herkenbaar.. Onze man is nu net 9 maanden en wij zijn ook al ruin 1 maand bezig 's nachts. Wij hebben echt al van alles geprobeerd. Flesje geven, Troosten in bed (blijft net zo lang krijssen totdat je hem pakt), matras naast z'n bed gelegen (blijft ook krijssen) en tussen ons in.. In het begin werkte dat wel, maar nu wil hij dat zelfs ook niet meer. Wij gaan dus van het weekend op aanraden van de HA hem toch laten huilen. Eerst even checken of hij geen vieze broek heeft of een boer dwars zit, maar als alles goed is, dan toch laten huilen. Hij zit nu echt in een fase waarin hij ons aan het uitproberen is. Bij opa en oma slaapt hij namelijk veel beter.. Zie er als een berg tegenop, maar die gebroken nachten breken me na ruim 1 maand echt op..