hoe begonnen ze bij jullie, de waterpokken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Zo dus. Ik gooide alleen het washandje gewoon in bad bij m'n kinderen en zo een lekker tijdje laten spelen en daarna dus nog de inhoud voorzichtig over de lijfjes uitgeknepen...

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik dacht dat het tegenwoordig weer afgeraden werd op open plekken. Daar zou je meer littekenvorming van krijgen. Maar het werkt wel weer goed.. beetje afweging die je moet maken..

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb mentholgel gehaald (op aanraden van de dokter) maar niet echt veel nodig gehad. Hij had er 3 in zn gezicht een paar op zn lijfje en armpjes , maar t meeste op zn kontje. Hij heeft echt geluk gehad en gelukkig maar weinig pokkies gehad. T begon met wat lichte vlekjes die vrij snel naar blaasjes gingen.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

oo ooo dan mag ik ze dus vrijdag zeker verwachten. Zit nu thuis met een koortsig en verkoudend en hoestend guppie. :)

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Begon met blaasjes in de hals en op de haarlijn.

Hij had weinig last van de jeuk, ik had genoeg aan de vsm calendulan-emulsie.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte begon ook een dag voordat de pokken zichtbaar waren met krabben in haar nek...

7. zogelukkig

Ik dacht eerst ook aan een allergie-pukkeltje, maar bij de volgende luier veschonen zat heel de romp onder!
    Rare dingen die waterpokken!:D

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Zeker rare dingen! Ben blij dat ze het maar 1 keer krijgen! Nu maar hopen dat ze niet vol met littekens komt te zitten in haar gezicht. Daar is ze iets te knap voor (vind mama) :D

9. zogelukkig

Mijn zoontje zat op het laatst helemaal onder, maar geeneen op zijn gezichtje! Wel heel veel op zijn hoofd, die jeukten wel overigens. Je kan nu ng de littekens zien, ik doe hem nu wel een petje op tegen de zon.

Hij heeft 3 littekens bij zijn schouder/oksel, daar zaten 3 grote bij elkaar.

10. 078mama

078mama Niet meer actief

O jeetje ik wil dus duidelijk geen grote!! Ze is nu op het kdv en ik ben nu wel heel benieuwd hoe ze er uitziet. Ze vindt ze zelf wel heel interessant! pok mama pok!!

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ze krabbelt hier ook wel eens een beetje aan haar nek. Maa rik kan (nog) niks ontdekken.

Heb vanochtend wel Calendulan Kinderemulsie gehaald en havermoutzemelen, dus we zijn wel voorbereid mochten hier de pokken uitbreken.

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kon ook niks ontdekken in eerste instantie maar het was echt een heeeeeeel klein rood vlekje wat nu dus een pok is.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Die "littekentjes" blijf je een poosje zien, maar trekken uiteindelijk helemaal weg hoor. Geen zorgen over maken;)

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gelukkig hebben ze het nu. Ik kreeg ze pas toen ik 6 was en zit vol met de littekens. Kon gericht krabben he.
    Maar vraag me af waar ze pokken blijven hier. :-s

Deel Deze Pagina