Hebben jullie weleens het idee dat je bij toeval iemand van hier heb gezien in bijv de winkel, maar zonder dat je het van elkaar weet maar dat je toch wel het idee heb van hee ken ik jou, omdat je ooit misschien hier een keer een foto van dat persoon heb gezien.. Of dat je bij bepaalde dames af vraagt of ze hier ook een account hebben
Dat laatste heb ik wel eens, laatst nog in de Apenheul...stond in de rij bij de wc toen er een moeder met een kindje haar beklag kwam doen bij de toiletjuffrouw, dacht toen even "zou dit zo'n zp zeur zijn" Oh en heb via marktplaats een keukentje gekocht en zij herkende mij later hier op zp
Ik ben zelf laatst gespot in de stad Ikzelf ben nog nooit iemand tegengekomen buitenom een beste vriendin die hier ook zit.
Jeps, zo heb ik bijvoorbeeld de trouwfoto's van de baas van mijn partner gezien nog voordat hij er werkte dankzij het trouwtopic waarin zijn vrouw schreef en een fotoserie liet zien. We kwamen elkaar tegen op een bbq en volgens mij weet ze niet dat ik haar herkende. Ik ga haar ook niet ontmaskeren, ofzo. Wat zij doet, moet/mag zij weten, daar heb ik niks mee te maken
Ik heb weleens iemand gezien ja bij de zeeman haha. wij herkenden elkaar meteen maar we kenden elkaar ook al van facebook en zp via pb. haha
Ja, we weten het van elkaar en heb wel eens praatje gehouden met een lid. Daarna kwam ze te werken bij mijn moeder. Was grappig samen afgesproken wat hier staat is onze privé.
Ik zelf ken er zowieso al 3 in rl hier, maar dat zijn mn zussen en een kennis, Maar waarom ik dit topic heb geopend is omdat ik toen straks bij de vomar was hier in het dorp om peuken te halen, en toen had ik echt gelijk het idee van hee wat kom jij me bekend voor, ze ging nog zelfs tegen me praten maarja ik ga natuurlijk niet zeggen hee ben jij die en die en heb je daar een account, straks is het dat persoon niet en dan sta je toch best voor joker
Ik zat laats in de snackbar toen een man van een zp lid binnen kwam lopen. Ik herkende hem aan zijn tattoo die eens geshowd is in een topic.
Nee, ik heb nog nooit iemand herkend van ZP (en ben naar mijn weten ook nog nooit herkend). Ik vraag het me wel eens af soms wanneer ik in NL ben, of ergens op een camping waar veel Nederlanders komen. Maar in het dagelijkse leven lijkt de kans op herkenning me hier klein tot nihil...
Laatst was ik aan het kijken in een echo topic en toen zag ik daar een bekende foto/echo voorbij komen, ts is de oudste dochter van een vriendin van me. Nederland is klein en zp is in dat opzicht dan weer vrij groot
Heb wel eens dat ik denk als ik iemand tegen kom zou die ook op zp zitten. Laatst voor het eerst dat ik in de winkel liep en iemand tegenkwam waarvan ik zo iets had. Jou ken ik ergens van en ben nu heel erg aan het twijfelen of het niet iemand is die ik hier op een foto heb gezien.
Haha ja ! Wij kochten een achterwaartse autostoel via marktplaats, en daar spraken we over hoe we het ontdekt hadden, ja uh zp haha. En iemand uit mijn woonplaats was ook toeval en volgens mij woont Imensa ook in dezelfde stad als ik..
Heb geloof ik nog nooit iemand per toeval gezien.. Denk inderdaad wel vaker, zou zij ook op zp zitten
ik heb het nichtje van mijn vriend hier ondekt, nou ja eerder andersom, zij herkende mij en toen ze een foto plaatst van een taart van verjaardag van haar zoontje en toen zei in de opmerking bij mamsvan zal nu een belletje rinkelen en dat was ook zo voor de rest heb ik voor zover ik weet niemand herkent van zp in mijn dagelijkse leven, ik denk ook niet dat ik herkend bent, en ook heb nog niet gehad dat ik dacht zou die op VP zitten, maar ja nu gaat dat vast gebeuren als ik donderdag aan het wachten ben op controle
Nee dat is een paar weken terug. Heef jouw man die geweldig mooie sleeve? 't was dat mij die tattoo hier zo was opgevallen en toen hij binnen kwam ik dacht heeeeej daar is die tattoo in het echt!
Ja die hele mooie sleeve is die van mijn man. En het zal vast bij Simon geweest zijn of bij die andere snackbar in het Svea denk ik.