Geen internet op HTC Desire?

Discussie in 'De lounge' gestart door maja82, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey dames!

Sinds gister ben ik in het bezit van een HTC Desire. Te gek ding, maarr.... Ik krijg er geen internetverbinding op:( Snap er niks van! Ik volg gewoon de instructies maar het lukt dus niet..
    Iemand een idee voordat ik weer naar de winkel terug ga? (niet zo'n zin in met mijn dikke buik, kom haast niet meer vooruit:)).

Thanks!

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Misschien een hele domme vraag van mij, alvast sorry dan, maar kan het zijn dat je internetverbinding misschien nog niet geactiveerd is door de telefoonmaatschappij?

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Bij mij (ik heb een legend) klopten de fabrieksinstellingen niet, heb toen gemaild met telfort en die hebben mij de goede instellingen gemaild, misschien een idee om de providor te mailen?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je kan op internet zoeken naar de instellingen en die krijg je dan per sms toegestuurd, dan hoef je alleen maar te klikken en je tel is geinstalleerd.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owww...als je hem maar aan de praat krijgt! Hoop toch wel gauw te lezen als je nieuws hebt :D

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks voor de tips dames! Ga er morgen direct mee aan de slag.

En idd Elmo, het moet wel geregeld zijn anders kan ik niet internetten vanuit m'n kraambed:D

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

En als je thuis draadloos internet hebt, kun je ook via dat internet op je telefoon internetten (alleen binnen het bereik van de router natuurlijk)

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb zelf sinds afgelopen maandag ook een HTC desire en ben super enthousiast en het werkt ook allemaal. (mijn man heeft het geinstalleerd)

Je moet je eigen verbinding kiezen en daar dan ook de bijpassende sleutel (10 cijfers) bij invoeren.

Ik hoop dat je er uit komt bij de provider er zijn ook veel websites waar ze je kunnen helpen (even googlen), want het toestel is zeker de moeite waard.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, het is gelukt:)
    Heb gegoogeld en kwam uit bij de site van vodafone met de juiste instellingen. Handmatig geinstalleerd en klaarrrrrrr.

Thanks ladies!

Deel Deze Pagina