Hahahaha.. Geweldig! Die lui denken alleen dat Stockholm in Nederland ligt... Laat ze maar langskomen.
GE-WEL-DIG! Best een gek idee eigenlijk. Wel heel cool om te zien. Net of je zelf in een film zit. Gaaf!
Heb hem nog eens bekeken. Je wordt wel met je neus op de feiten gedruk. Die mannen kijken gewoon naar de beamer en daar staat een foto van mij met m'n dochter... Gatver... Geweldige campagne. Heel knap gemaakt. Hebben mannen een andere versie? En is het per leeftijd ook weer anders? Dat is helemaal briljant.
ik lag echt te gieren van het lachen ik ging gelijk iedereen bellen hahahah toen heb ik het door gestuurd
Ik had hem doorgestuurd gekregen van 2 van mijn hyvesvrienden. Ik kon hun link niet openen en als ik jouw link aanklik dan duurt het laden te lang... Nog eens proberen.
ligt het aan mij? want dat kreeg ik gister ook door (zag ik net in mail) maar sta nu al een kwartier te wachten ?!?
Ja ik ben ook benieuwd. Ik opende hem trouwens als eerste in de mozilla firefox browser. Daar duurde het laden heel lang en toen heb ik de adresbalk gekopieerd naar internet explorer. Daar opende hij wel en nu blijkt dat ik de Adobe Flash plugin niet blijk te hebben. (Wat een rotpc is dit toch ook). Vanmiddag probeer ik het wel ff op de andere laptop...