geweldig .. Heb hem naar me zus gestuurd ( die is zoooooo voorzichtig met haar gegevens hahaha ) ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze me belt ... * CHANTAL, ze weten al mijn gegevens HELP * hahahah ik hoor haar het nu al zeggen .. hahahahhahaha
GEWELDIG! Heb hem uiteraard gelijk doorgestuurd. Mijn profiel is trouwens ook alleen zichtbaar voor vrienden.
Dan zie ik maar hoe goed ik alles heb weggestopt. Ze hebben alleen mn voornaam en een mooie foto van de paarden. Met die foto gaan ze dan op pad- hihi! Uiteraard heb ik wel vrienden die wel met foto erop staan maar goed mijn profiel is wel helemaal afgeschermd. Goede manier om mensen bewuster te maken!!
Haha, van mij hebben ze alleen een foto van mij als kleuter Misschien kunnen ze er een softwareprogramma op los laten dat laat zien hoe ik er "later" uit zou zien Heel grappig gedaan!
Echt leuk! Bij hebben ze alleen mijn voornaam, woonplaats een foto en ze weten dat ik getrouwd ben. Geen geheime dingen dus.
dit is echt bizar !! net als toen van Telfort ofzo dat ze mijn foto mee nam om boven der bed te hangen
bij mij konden ze de woonplaats niet uitspreken: ik woon officieel in vogelenzang... maar als je hem niet kan openen, doe het dan via je mail en een paar keer opnieuw als het niet lukt, werkte bij mij wel... (na poging 7 ofzo)
haha,leuk gedaan! Alleen Jakarta werd niet uitgesproken,en later zeiden ze :in Nederland. Ja daaag,ben niet voor niets zo ver weg gaan zitten!Hihi.
Ik moest er wel om lachen, Heb trouwens mijn hyves toch echt prive staan dus wat dat betreft kan ik me er niet zo druk om maken. Had ook zelf wel het idee dat niet alles klopte, zou zeiden ze geen leeftijd en die staat toch echt wel ingevuld. Maar wel grappig gedaan als waarschuwing.
Hij is leuk Ik denk dat ze geen enkele plaatsnamen uitspreken hoor. Ik woon in Amsterdam en dat kon ie ook niet uitspreken duss