Hahahaha, deze is echt geweldig hé! Ik heb wel even zoiets van: 'HUH?! hoe the fuck doén ze dat?!' maar hij is wel GE-NI-AAL! Mijn plaatsnaam konden ze ook niet uitspreken, één van mijn vrienden kwamen ze bekend voor en leek op iemands schoonmoeder (LOL) en ook mijn plaatsnaam kon niet worden uitgesproken hahahahaha
Hij is erg leuk. Al heb ik toch een leuk foutje ontdekt in die van mij. Ik heb wel mijn privacy instellingen veranderd.
Jaah eindelijk hij deed t!! Idd erg grappig. Heb een aantal jongere meiden in mijn lijst staan die echt hun hele adres en telefoonnummer op hyves hebben staan...Dus dat soort types gaan miss wel nadenken ik zelf doe dat nooit en mijn profiel is alleen zichtbaar voor vrienden.
Vet! Ik heb hem meteen doorgestuurd naar een paar vrienden, waaronder mijn man. Ik zal hem vanavond eens laten schrikken ha ha Hij is niet al te snugger qua computers, en zal zich rot schrikken. Gemeen, ik weet het, maar geweldig!
hij is echt super goed. vond het wel leuk om mijn vrienden te zien.hihi bij mij wisten ze wel dat vlissingen in nederland lag. ik zie ze wel verschijnen hahahaahaha
Hey, Ik had em ook al gekregen via vrienden. Schrok eerst wel een beetje moet ik zeggen . Maar vind em helemaal geweldig. Heb bijna alles afgeschermd, maar 't drukt je wel met de neus op de feiten.
Ik vond m geweldig!!!!!!!!!! Maar inderdaad.... ze kunnen zo via internet (hyves) alles over je te weten komen
mijn dochter schrok zich helemaal wezenloos dat ze haar vrienden en haarzelf zag. en is blij dat haar profiel is afgeschermd,maar mijn oudste zoon daarentegen vond het wel lachen. maar ach die is al 13.....wat weten moeder er nou van? zij alleen maar overbezorgd maar ik kijk vanavond mooi of zijn profiel nog steeds is afgeschermd. groetjes diana
Ik heb hem 100x doorgestuurd gekregen en niet gekeken, maar volgens mij heb ik er ook niets aan gemist dus. Ik heb sowieso mijn profiel afgeschermd voor anderen.
Ik kreeg em van mijn nicht en het is echt goed gedaan. Hoe goed je ook meent jezelf te beschermen o.i.d , ze kunnen veel over je te weten komen.