Hallo dames! Na 3 eerdere zwangerschappen zijn wij nu in blijde verwachting van ons 4e en 5e kindje. Momenteel ben ik 8 weken zwanger. Met 10 weken willen we het graag bekend maken aan de familie. Maar hoe gaan we dat deze keer doen? De meest voor de hand liggende dingen hebben we waarschijnlijk al gedaan. Bij nummer 1 hadden we een boekje met voor de liefste opa, oma, oom, tante met een echofoto op de voorkant van het boekje. Bij nummer 2 hadden we namens ons meisje een fotocollage gemaakt met foto's van bijvoorbeeld een babybedje met daarbij de tekst: Hier mag mijn broertje of zusje straks in slapen. Bij nummer 3 kreeg iedereen na het diner een toetje met een chocolade lettertje erin, samen vormden die letters de zin 'wij zijn zwanger'. Het duurde echt een hele tijd voordat iedereen doorhad wat er stond (nadat er al verschillende letters waren opgegeten). Nou is dus het moment gekomen dat ik out of inspiration ben als het aankomt op de bekendmaking. Vooral omdat we er nu 2 verwachten is het een stuk lastiger om iets te bedenken. Wie van jullie heeft een idee? Of een website waar leuke ideeën opstaan?
Gefeliciteerd!! Wij hebben een foto gemaakt met alle schoenen erop en de geboortejaar onder geschreven in roze of blauw (afhankelijk van geslacht) een daarnaast nog een paar sokjes neer gelegd met het getal 2015 waarbij de letters afwisselend blauw en roze waren. Nog even een kleine waarschuwing: Ik ben nu zwanger van de 5e en kreeg met de 4e voor het eerst ook minder leuke reacties op mijn zwangerschap, deze keer waren dat ook niet alleen maar leuke reacties. Niet om de vreugde te bederven, maar dan ben je alvast voorbereid en komt het wellicht minder vervelend/hard aan wanneer niet iedereen even enthousiast reageert.
Leuk!! Gefeliciteerd 😊 Heb je al eens op Pinterest gekeken?? Of bij YouTube "Surprise Pregnancy Announcement"? Zag daar laatst een grappig filmpje van iemand die een foto van zijn vrouw met haar ouders&zus wilde maken, maar stiekem was hij dus aan het filmen. Hij telde af, en in plaats van 'Cheese' zei hij "We're pregnanttttt!!!" Nou, iedereen blij en feliciteren enzo. En daarna dan weer opnieuw 'de foto' en toen telde hij dus weer af en zei hij "With twinssss!!"
@Maantje80: Bedankt voor je tip! Ik verwacht dat mijn familie wel goed zal reageren, andere mensen om me heen (collega's, andere moeders etc) misschien niet. Ik ben erop voorbereid, het zal wel pijnlijk zijn bij nummer 3 kregen we al wat reacties die niet zo leuk waren. @xElles: Dat klinkt wel heel grappig zeg dat filmpje! Ik zal eens kijken op youtube
hoi wij hebben voor de derde een filmpje gemaakt met foto's van mijn dochters met als achtergrond muziek `alles wat ik zoek is wat ik hier vind` van guus meeuwis (liedje gaat over het aankondigen van de zwangerschap echt een tranentrekker). met als laatste foto's de test, echo en uitgerekende datum.