Af en toe ben ik zo uitgeput, dat ik 's middags een klein middagdutje doe. Is dat niet erg vroeg? Ik dacht pas in de laatste paar weken...
vroeg? oeps, ik doe het nu al als de kleine naar bed gaat ga ik vaak met hem mee, lekker hoor! vind het nu veel zwaarder nu er al eentje rond loopt!
Ik slaap ook gewoon hoor. Dochter is 3 1/2 en slaapt nog een uurtje, althans, daar zorg ik gewoon voor . En dan ga ik even op de bank met een fleecedeken en lekker even dommelen. Helpt wel heel erg. C.
Ik slaap ook af en toe 's middags een uurtje. Ben dan zo moe en als ik even slaap, dan ben ik daarna weer fit voor de avond. Heeft mijn vriend ook nog wat aan me. Doe het alleen als het lukt natuurlijk... maar als ik gewoon thuis ben of op tijd uit mijn werk, doe ik echt ff mijn ogen dicht HEERLIJK!
Ik vind het ook niet vroeg hoor.. Als je er behoefte aan hebt, zou ik er gewoon aan toegeven. Ik ging trouwens nog eerder in mijn zwangerschap 's middags slapen, heb ook nog een dreumes rondlopen (maar die slaapt 's middags nog lekker, dus ik ook).
ik slaap ook overdag (nou slapen met 2 kleintjes ) wanneer ik kan en als ik voel dat ik moe ben. HEb geleerd van mn andere zwangerschappen toen deed ik t niet en was vaak gewoon zo uitgeput en heb e rmezelf alleen maar mee
Ik doe het ook al vanaf het begin. Als Amy naar bed gaat, ga ik, als ik kan, ook even liggen. Voel me er echt prima bij! Anders ben ik tegen de tijd dat mijn man thuis komt helemaal afgedraaid.
zelf probeer ik het ook te doen, eigenlijk de laatste paar weken niet meer, maar merk dus echt dat ik het absoluut nodig heb. Heb alleen het probleem dat het me niet lukt om te slapen als de kleine gaat slapen, kan dan wel 1 uur wakker liggen en dan ps in slaap vallen, dan is het dutje zo kort, maar vaak val ik niet eens in slaap, ben wel echt uitgeput. Zet mn telefoon al uit, rolluiken dicht... maar het gaat zo moelijk heeft iemand tips
ik doe het ook al vanaf het begin..juist toen..want ik was echt verrot s middags....de laatste tijd valt het wel weer mee...maar af en toe nog een middagdutje hoor!
Nee hoor, helemaal niet vroeg, lekker juist! Mijn hele zwangerschap zou ik al willen dat ik smiddags even een uurtje kon slapen. Maar ja, mijn dochter slaapt overdag al heeeeeel lang niet meer :S
Hier nog geen andere kinderen rondlopen, maar ik heb al heel wat middagdutjes genomen! Op werkdagen kan het natuurlijk niet, maar ik was bv 2 weken op vakantie toen ik zo'n 14 weken zwanger was. Toen heb ik elke middag even gelegen. Heerlijk! Als ik niet hoefde te werken zou ik het nog steeds doen! En als ik in het weekend 's avonds plannen heb, ga ik ook altijd even "voorslapen" Lekker van genieten dus!
Ik doe ook lekker een middagdutje hoor als ik er de kans voor krijg, ik heb ook nog een dreumes rond lopen en ja de 1e weken zijn nou eenmaal vermoeiend, ma tijdens mijn vorige zwangerschap sliep ik ook smiddags of ik sliep heel lang uit, die energie kun je goed gebruiken, dus gewoon een dutje gaan doen hoor als je daar behoefte aan hebt!
ik ben ook begonnen in de 20 weken met de middagdutje met mijn dochter. ik merk als ik een dag oversla (als ik buiten ben of afspraken heb) dat ik dan savonds erg moe ben.
uhmmm vroeg??? hihi ik ben nu al kapot en als t lukt ga ik smiddags af en toe al een uurtje of 2 liggen anders red ik de avond niet eens dus meis jij zou t helemaal al lekker moeten doen geniet ervan!!!
Als ik de kans krijg doe ik meestal ook wel een dutje smiddags. Alleen werk ik 4 dagen dus dan wordt t lastig. Vaak is me vriend pas half 8 klaar met werken dus dan doe ik na het werk voor hij thuiskomt nog ff op de bank liggen. Het wordt nu iets minder maar de meeste werken redde ik half 10 savonds niet eens dan lag ik al te slapen.
ik doe het nu ook al hoor! ik heb een dochter rondlopen hier, duss dan vind ik het helemaal lekker tussen de middag even liggen. Maar toen ik zwanger was van Emma deed ik het ook wel.
Volgens mij verschilt dat een beetje per persoon en per zwangerschap. Is helemaal niet erg om er aan toe te geven. Gewoon luisteren naar je lichaam. Je kunt nu je rust nog pakken!!
hier ook en vaak 2 tukkies dit door de BI en dat ik het anders echt niet uithou sinds afgelopen week veel meer rust opgedragen gekregen dus probeer elk moment te pakken
Ik doe ook al een tijdje een dutje s'middags (zeker een uur) maar voel me in de voormiddag al twee dagen zo vermoeid!!! Ben net weer een uur inslaap gevallen!!! 't Nadeel is dat ik s'nachts heel slecht begin te slapen. Ik kan echt mijn ogen niet openhouden. Vraag me af hoe het vanmiddag zal zijn. Maar ze doen toch zo deugt!!!