Sinds gisteravond verlies ik vocht. Bij elk toiletbezoek check ik mn onderbroek en sinds gisteavond is die daan ook best vochtig, ik heb eraan geroken en het is geen urine maar volgens mij te weinig om vruchtwater te kunnen zijn. Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik namelijk ineen keer best veel vruchtwater. Sinds gisteravond dus 5x mijn onderbroek verschoond en vanochtend weer hetzelfde maar dit keer met steeds een beetje slijmverlies. Ik heb de vk gebeld maar de voicemail staat aan met de mededling om bij spoed het mobiele nr. te bellen. Ik weet nu ff niet wat te doen
Bel het spoednr gewoon op, alles is beter dan dat je je zo'n zorgen maakt. Het gaat om jou en je kindje.
Sorry ik weet t ook niet... Ik ben in verwachting van mijn eerste... Kanje niet op een site online kijken ,waar je een vraag kan stellen ..waar je dan direkt antwoord krijgt? Of de huisarts bellen? Ik hoop dat er gauw ieamand reageert die hier welervaring mee heeft ..
Ik zou toch het spoednr bellen. Bij mijn 1ste heb ik twee dagen steeds mijn ondergoed verschoond en gedacht zal wel afscheiding of urine zijn op de 3e dag bleek dat het mijn vliezen waren. Ik zou wel een verbandje in doen zodat indien nodig ze het even onder de microscoop kunnen bekijken. Vruchtwater hoeft niet altijd een plens te zijn. Hier zegt de gyn als het langs je been loopt zal het wss vw zijn. Ben benieuwd laat je even wat weten.
Ik denk niet dat mensen online haar kunnen helpen, ze kunnen natuurlijk niet door het scherm heen bepalen wat voor vocht het is . TS: Zou gewoon het spoednr bellen, het zekere voor het onzekere. Bij wijs van spreken is het gewoon afscheiding (had het soms ook echt met golfjes) maar dan ben je wel gerustgesteld.
Ik zou ook dat spoednummer bellen... Ik heb het zelf ook,.elke keer nat en het rook niet naar urine,geen afscheiding rook nergens naar vond ik,toevallig had ik al een afspraak in het ziekenhuis,mijn gync. ging er gelijk naar kijken want kon ook een scheurtje zitten,testjes gedaan maar uitslag ws negatief. Dus zou zeker wel even na laten kijken,
Ik heb het nu ook. Ik zou wel het spoednummer bellen als ik jou was. Ik moet het proberen op te vangen in een potje maar dat wil niet lukken aangezien het steeds kleine beetjes zijn en het niet komt als ik het wil zeg maar Nu gaat ze vanmiddag het ziekenhuis bellen om te vragen of ze het daar kunnen checken. Mijn vk denkt zelf overigens dat het hele waterige afscheiding is (ze heeft het niet gezien). Ik hoop dat het vruchtwater is Maar dat zal wel niet
Haha ja ik bedoel ook eigelijk of ze dan kan vragen of t normaal is om een beetje vocht t verliezen/afscheiding
Meteen bellen! En als het kan een beetje opvangen in een potje. Is het heel helder en waterig? En ruikt het zoet? Je bent nog geen 35 weken zie ik. Hopenlijk is het enkel afscheiding.
Snel bellen want het kan ook maar zo dat je vliezen bovenin iets zijn gescheurd en daar af en toe wat uit loopt. Gewoon even bellen dan kunnen ze het na kijken.
dank julie wel dames voor jullie reacties maar het is ineens gestopt,blijkbaar dus toch waterige afscheiding. Ik ben momenteel ook nog eens niet in mijn woonplaats maar bij mn moeder 40 km ver.
Hopenlijk heb je morgen je babytje in je handen. Ben je zenuwachtig voor morgen of niet. Om hoelaat vind de inleiding plaats?