Het is bij ons nog maar de eerste ronde maar hoop toch al dat het zover is, maar moet nog een paar dagen wachten tot ik het weet, maar heb zoveel geduld niet, ik moet normaal zondag ongi worden, en heb eigenlijk al wel alle voortekens van ongi te worden, puistjes, rugpijn, ... Had toch gehoopt van de eerste keer prijs te hebben, was het bij iemand van jullie direct raak?? groetjes
Hoi annick Bij mij is het ook spannend ik moet zaterdag ongi worden, Ik heb ook allerlei kwaaltjes, hoge temp, pijnl;ijke boobs, en een gespannen buik. Ik ben 2 maanden gestopt met de pil, dus dat zou wel erg snel raak zijn he Maar we wachten vol spanning af, misschien morgen een testje er tegen aan gooien Groetjes hielkje
hoi het zou leuk zijn als het meteen prijs zou zijn maar je moet er niet te veel van uit gaan het zou echt geluk zijn als het zo zou zijn ik hoop het voor je succes met wachten
ja, ik weet dat het maar een kleine kans is maar ja, hopen doe je toch altijd hé en als het niets is, dan gaan we op naar ronde 2, terug vol goede moed!!
Hoi, Ook ik ben pas bezig met de eerste ronde. Ik moet volgende week maandag eigenlijk ongesteld worden, maar ik heb nu ook ineens last van zere boobies. Dat heb ik trouwens ook wel als ik ongesteld moet worden, maar dan volgens mij later in de cyclus. Verder lijkt het wel of er een bepaalde spanning op mijn onderbuik sta. Natuurlijk hoop ik ook dat het meteen raak is, en ik probeer daar niet vanuit te gaan, maar als je dan van die voortekenen hebt, denk je, zou het toch zo zijn? En dan denk ik ook, waarom zou ik volgende maand of die maand daarna meer kans hebben als deze keer. Elke maar heb je kans, dus voor het zelfde geld is het wel raak. Maar toch, we gaan er maar vanuit van niet, dan kan het niet tegenvallen. Succes met testen van het weekend. Groetjes, Linda
ja we mogen niet te veel hopen dan is de teleurstelling alleen maar groter, maar ook voor jou veel suc6 groetjes
Bij mij was het direct raak en ik moet zeggen, ik dacht echt werkelijk waar dat ik ongi moest worden. Had krampjes en hoofdpijn. Dus wie weet
Spannend he !! Ik heb zaterdag mijn NOD. IK heb nu nergens last van. Vorige week had ik last van gevoelige tepels. Ik denk dat ik toen mijn ovulatie heb gehad. Wel spannend hoor want ik heb mijn NOD nog nooit gehaald omdat mijn cyclus steeds korter werd !
ja heel spannend, en vind het wel leuk dat jullie allemaal zo mee leven!! Ga jij direct testen of ga jij nog enkele dagen wachten? Ik zou namelijk nog een paar dagen willen wachten, maar denk niet dat ik het ga kunnen!
Ik wil proberen in ieder geval te wachten tot zondag maar ik weet nu al dat dat me toch niet lukt ! Ik heb de testen in huis en dan is de verleiding erg groot !!
Zou graag meedoen zaterdag, maar gaat niet want dan ben ik niet thuis en wil het doen als ik 's morgens veel tijd heb, dus ik ga wachten tot maandag denk ik want ik moet heel het weekend werken, maar als jullie gaan testen veel suc6 en hou ons op de hoogte!!
Bij mij was het de eerste keer raak... Had niet echt veel klachten.. alleen ongi-klachtjes... ik duim voor jullie!
In mei had ik mijn laatste ms gehad. Juni overtijd. getest en positief. Maar na 10 weken mk gehad. Moest van de gyn een maandje wachten en nu zijn we weer in de eerste ronde. Nu afwachten tot we weer mogen testen. Maar kan ook niet wachten. voel nog niets tot nu toe maar hoop zo dat het weer van de eerste keer raak is. Duim met je mee!
't is een feit, 't is niet van de eerste keer prijs, ben namelijk al ongi geworden, maar ja, dat is dan maar zo, op naar ronde 2, en voor alle andere die nog moeten testen, veel suc6, hopelijk voor jullie meer geluk!! Nu maar hopen dat het pendelen juist is!! groetjes
Bij ons was t ook de eerste keer raak Ik weet hoe veel geluk we hiermee hebben hoor! Iedereen hier succes met testen.