me staat voor ik en josje voor een afkorting van een andere nick die ik op internet heb, samen mejosje. Mijn gebruikelijke nick was dus al bezet toen ik me aanmeldde voor het forum.
Woon in FR en wilde daar wat mee doen. Franka lag misschien wat meer voor de hand maar dat klinkt meer als een echte naam dan Fransa. Vandaar dat ik maar voor de laatste ben gegaan....
Ik was net bezig een nn te verzinnen toen mijn vriend binnen kwam lopen. Hij heeft krullen en daarom dacht ik aan krullenkop .
Sweetlove omdat de Liefde die ik voor mijn kids hebt erg sweet is lief leuk geweldig en 80 mijn geboortejaar
Was kort daarvoor op vakantie in Peru geweest.. Chivay is een dorpje dat ik erg mooi vond. Mijn gewone nickname vond ik wat te herkenbaar terwijl ik toen nog echt anoniem wilde blijven
Mijn echte naam is Kimberley maar mijn man noemt me Kimmy. Deze was al bezet dus heb ik er "tje" achter gezet. Niet dat ik zo klein ben hoor
luca is de naam die ik heb gegeven aan mijn eerste vlindertje, omdat ik het voor een jongen en een meisje vond kunnen en 25 april was de uitgerekende datum.
Voordat ik een relatie kreeg met mijn vriend heb ik mezelf samen met een vriendin flink uitgeleefd mbt stappen en het versieren van mannen. Vooral omdat ik ze helemaal gek maakte, tot ik met ze had gezoend en ik ze dan niets meer vond (saaaaaai) en ze nog een paar weken als hondjes achter me aan liet lopen en drankjes liet betalen ed *SCHAAM* , dus zij noemde mij altijd Draak. Daar heb ik mijn geb.jaar aangeplakt.
Toen ik klein was noemde ik mezelf mimu ipv merel. Hier is het mimuutje geworden omdat mimu al in gebruik was.
ons konijn heet Blinky. het is ons eerste kindje hij heet trouwens zo, omdat zijn ene oor omhoog stond en de andere omaag. moest ik denken aan een knipoog