Cassida is een latijnse naam voor "schilpadkever". Nu is onze poes een schildpadpoes en hebben we haar Cassida genoemd. En nu gebruik ik deze nick eigenlijk overal voor, kom hem nooit tegen Leuk om te lezen waar al die namen vandaan komen !!
Ik had al een andere naam maar vanwege privacy een nieuwe account aangemaakt. Er stond een doosje van Daro neusspray voor me.
X is de eerste letter van mijn doopnaam (Xanthe) en de D is de eerste letter van mn achternaam (en die hou ik geheim haha). 24 was ik toen ik begon met zp
Ik gebruik deze naam echt overal voor op internet. Het is dezelfde naam als mijn email adres die ik al heb sinds mijn elfde . Ik was en ben een enorme fan van horror films en toen ik elf was vond ik Cherry Falls ultra eng dus dat werd het eerste deel van mijn email. Ook las ik toen verhaal over de tovenaar Merlijn. Die had een zilvere valk genaamd Ayden. Dat vond ik zon mooie naam! Heb vanaf die dag altijd geroepen dat als ik een kindje zou krijgen ik het Ayden zou noemen. En het werd dus het tweede deel van mijn email. Mijn twee lievelingsdingen op dat moment . Mijn zoontje heet overigens Aiden met een i dus
Als ik een dochtertje zou krijgen wilde ik haar altijd Tara noemen (inmiddels heb ik een andere naam bedacht). Maar vind Tara nog steeds een mooie naam en gebruik hem dus als ik anoniem wil blijven. 84 is mijn geboortejaar.
Eerst had ik een andere nickname, et mn eigen naam erin, maar dat was toch wel heel herkenbaar, en daarom gekozen voor een nieuwe naam. Ik ben nu zwanger en in 2012 uitgerekend, dus 2012mama
ISA (Isabella mijn volledige naam) DE (Dean onze zoon) MI (Miley onze dochter) Voor mijn dochter heette ik IMD (Isabel, Martin, Dean)
Was op internet aan het kijken naar nicknames. Tja beetje inspiratieloos.En zag spikkeltje staan. Is een sprookje van annie m.g Schmidt.
Kan nooit echt iets verzinnen dus heel makkelijk gedaan: Mijn voorletters + mijn huisnummer, (eens wat anders dan mijn geboortejaar erachter )
Grappig om te zien hoe iedereen op zijn nickname is gekomen. Wij hebben een huisdier die heet Pino (rara wat voor dier dat is...) Associeer er op los en ineens zat Elmo in mijn hoofd....
NooNoo, wie kent 'm niet? Niet dat ik iets met de Teletubbies heb, het was gewoon het eerste dat in me op kwam.