zweethoeven

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh bah. trek net bij plurk dr schoentjes uit. en gat wat heeft dat kind een zweethoefjes zeg. echt net een grote:$ik zelf heb het helemaal niet. man wel. maar echt dat zulke voetjes zo kunnen meuren. eigenwijs kind wil ook nog es nooit geen sokken aan dus dat maakt het ook wel erg... pffff heb ze ingespoten met robijn refresh. zo dat moest er even :Duit

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Lol!

:D

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha, och arme jij. Loopt ze veel op dr schoenen en zijn het altijd dezelfde of heeft ze meer paar. Ik heb wel eens begrepen dat afwisseling en luchten heel belangrijk is met zweetvoeten.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ze heeft deze wel het meeste aan ja.. want het zijn dr knorretjes (;) adidasschoentjes met dat vreselijke knorretje erop) verder heeft ze ook nog gewone gympjes, sandaaltjes maar die zijn te klein aan het worden nu. en dr doraslippers.... ook favoriet uiteraard. binnen loopt ze altijd op blote voetjes

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook 1 met zweet voeten, vreselijk, maakt niet uit wat ze aan heeft (wisselen geregeld) liefst loopt ze als het warm weer is op haar rubberen laarzen, laatst wilde ze haar winterboots aan......... maar goed die van ons slaapt alleen in een hempje en een leeg dekbedovertrek anders wordt ze huilend wakker badend in het zweet

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja das hier ook. gisteravond had ik ze helemaal gedouched, haartjes gewassen. alleen hempje en luier aan. alleen het dekbedovertrek ( dus zonder dekbed erin) en savonds ging ik bij haar kijken. hing gewoon een bedompte lucht op dr kamer dat ze zo lag te zweten. zelfs het raam stond wat open en ze heeft een kamer van 3 bij 4 dus toch ook niet echt klein;)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wist niet dat kinderen ook zweetvoeten al konden hebben. Dacht komt later pas, maar hier ook weleens geroken idd. Kan al goed stinken he haha!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ik heb in een sportzaak gewerkt op afdeling kindersportschoenen, sommige kinderen trokken hun schoenen uit en dan lag ik al plat van de lucht die eraf kwam!

Meestal waren het wel van die plastic fantasticschoenen die ze aan hadden en dan is de lucht nog erger dan met leren schoenen.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier ook een zoontje met echt enorme zweetvoeten. Hij weet het ook van zichzelf want hij gaat dan altijd aan zijn voeten ruiken en ontzettend hard lachen haha. Wist niet dat ze zo vroeg al zulke zweetvoeten konden hebben. Hij is net een half uur geleden in bad geweest en nu stinken ze alweer :eek: echt niet te harden haha. Ikzelf heb hier totaal geen last van, mijn man daarentegen wel

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ps: bij mijn zoontje maakt het dus niet uit of hij leren schoenen of wat dan ook aanheeft, ook zonder schoenen aan krijgt hij het ontzettend.. Straks zijn sandalen maar weer eens in de wasmachine gooien haha

11. Purk

Purk Niet meer actief

Mijn nichtjes hebben ook van die zweetpatatten! Ik vind het erg komisch, maar lekker is anders. Ons mannetje heeft wel altijd klamme pootjes, dat beloofd wat....

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Smeer voor de gein eens een voetje in met Sudocrem (of andere crèmes met zink) na het douchen en het andere voetje niet, moet je na een dag maar eens het verschil ruiken. Je hoeft maar een dun laagje te gebruiken en niet vergeten tussen de teentje te smeren. Werkt als een tierelier.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier nog een met zweetjatters. maakt niet uit welke schoenen hij aan heetf zijn sokken zijn altijd nat

Deel Deze Pagina