Lichte misselijkheid en gevoelige borsten voor eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koosje, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Heb tijdens en sinds mijn ongesteldheid zere borsten en ben tegen de avond licht misselijk, 4 dagen voor mijn ei gaat springen....ik heb altijd gedacht dat pas na de eisprong de hormonen hun werk gaan doen die voor zere borsten en prikkeling vd darmen gaan zorgen (dus misselijk gevoel geven..). Weet iemand hoe het kan dat je deze gevoelens ook al voor het ei hebt? Betekent dit dat mijn hormonen ontregelt zijn? Ik ben niet zwanger, heb voor alle zekerheid even getest. Moet einde deze maand terugkomen bij gyn voor uitslag bloedprikken en samenlevingstest, maar ben nu al benieuwd of iemand weet hoe dit kan zitten...
    Groet,
    Koosje

2. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Sorry ik zou het niet weten. Maar wens je veel succes.

Liefs Jose

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik weet niet of je ovutesten gebruikt, maar als ik jou was zou ik eens ovutesten proberen tijdens je menstruatie, wat jij beschrijft lijken wel ovulatieklachten meid....

probeer het eens je weet maar nooit, je zal de eerste en laatste niet zijn die haar eisprong tijdens de menstruatie heeft hoor...

liefs smoekie

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Oooh.....dat kan dus ook.....zou het dat zijn? Ik was net van de ovutesten af omdat ik dan te gefocussed werd op zwanger worden en moeten vrijen, maar wellicht toch nog maar eens als ik het de volgende maand nog een keer heb. Dank je voor de tip!

Ennuh....wat geweldig dat je na zo'n lange tijd zwanger bent, SUPER GEFELICITEERD!

Lieve groet, koosje

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zere tepels en misselijk heb ik ook bij mijn eisprong. Ik dacht eerst ook dat het de aankondiging van mijn menstruatie was, maar nu ik temp ben ik er achter gekomen dat ik dan mijn eisprong heb.

Deel Deze Pagina