Arual en andere die stoppen heel veel succes enne jullie kunnen het!!!!! Jullie zijn toch geen slaaf van de nicotine?!?!!!!
Succes dames! Enne ..... Laat je niet gek maken. Sommige mensen kunnen enorm dramatisch doen en voor hen is het dan ook extreem zwaar geweest. Maar wellicht valt het voor jou reuze mee
Toen ik net onder de douche stond bedacht ik mij dat ik er voor mezelf best iets tegenover mag zetten. Een soort 'beloning'. Nu alleen nog bedenken wat, haha..
Ik rook(te) 13 jaar. Een week voor mijn posi test was ik gestopt, wat me ook makkelijk af ging, na mijn mk weer begonnen ik begon met snoepen, en met mijn gewicht is dat niet zo handig. Nu rook ik voornamelijk op mijn werk, thuis zo min mogelijk, nu 2 dagen niet gerookt ik weet dat als ik weer een posi test heb definitief stop,want dan breng ik niet alleen mijn gezondheid in gevaar maar ook die van mijn kindje. Wat voor mij een hele grote stok achter deur is. Meid ik vind het ontzettend knap dat je deze stap voor jezelf hebt gemaakt En het geld wat je ermee bespaart zet je in een potje en ga er lekker van shoppen, of een massage, of uit eten, kortom jezelf ermee verwennen succes, je kan het
Ja, ik wou al een spaarpot kopen om daar elke 2 dagen 5 euro in te stoppen, wat ik anders gebruik voor een pakje sigaretten! Dan kan ik daar wat leuks voor kopen na een tijd!
Toen ik stopte met de pil, ben ik ook gestopt met roken. Gewoon Coldplay turkey. Eerst mijn pakje opgerookt en daarna gestopt. Ik rookte al jaren en rookte ongeveer net zoveel als jou op een dag. Ik wilde graag zwanger worden en vond dat ik dan al gestopt moest zijn met roken... Ik wist dus waarom ik stopte en had zo een goed doel! Nu is mijn zoontje bijna 1,5 maanden en nog steeds gestopt! Er blijven momenten waar je aan een sigaret denkt, maar dat is wel veel en veel minder.
4 dagen na de zwangerschapstest ben ik gestopt. Zonder al teveel moeite. Ik heb het weer even moeilijk gehad toen ik uit het ziekenhuis ontslagen werd en mijn dochter nog moest blijven. Maar niet meer begonnen.
You go girl! Bereken even hoeveel je zal besparen na een maand niet roken, je zult zien dat je een grote belong kan kopen!!!!
Tip: Ga sporten Naar vriendinnen (die niet roken) Ga in bad met de luxe badzeep die je voor jezelf hebt gekocht Smeer je in met de daarbij behorende bodylotion Koop kauwgum, zure appels en drink liters water, je zal je snel fitter en frisser voelen!!!
Cold turkey 7 jaar gerookt, 1.5 pakje per dag. Op een gegeven moment was ik het helemaal zat en ben ik gestopt. Inmiddels al zo'n 4 jaar gestopt, maar nog steeds droom ik regelmatig dat ik weer ben gaan roken.. Mijn grootste motivatie om nooit meer te gaan roken is dat ik het stoppen zo vreselijk moeilijk vond, wil dat nooit meer mee maken. Je moet het ECHT willen, niet kunnen bestaat niet. maar moeilijk is het zonder twijfel ontzettend erg. Ik voelde me niet snel frisser en fitter, alleen maar vreselijk. Ik had toen een boek gelezen (geen idee hoe het heet) van een man die was gestopt met roken, het super zwaar en kl*te vond en zich dood ergerde aan mensen/boeken die zeiden dat je je heel snel weer goed voelde, omdat hij dat niet had. Ik had vreselijke zelf medelijden en genoot ontzettend van het boek. Heeft me er echt door heen gesleept. Oja, ik zette de eerste maand het geld apart wat ik normaal aan mijn sigaretten uit had gegeven $ bizar veel!) en mocht daar iets leuks van kopen. Dat heb ik een aantal maanden gedaan en voelde wel echt goed om iets te kopen. Dan wordt je nog bewuster van hoeveel geld je uitspaart en hoeveel leuks je wel niet kan doen van dat geld wat je normaal verrookt. Voor iedereen die gaat stoppen: Succes! En noooooooit denken: Ik kan het niet. Je kan het wel! Het is alleen heel moeilijk.
Arual@ Goed van je hou vol laat die peuk liggen meis . of je nou jong bent of oud , die puk is je gezondheid niet waard ! Elke avond wandelen wij , soms twee keer op een dag. Meer fruit elke dat twee stuks oeps nog niet gehad hihi. morgen maar dubbel.
Van de ene op de andere dag, 8.5 jaar geleden. Ik had een weddenschap met mijn vader, wie het 't langst vol zou houden. Die heb ik inmiddels wel gewonnen...
10 jaar gerookt, in oktober goed ziek geweest en toen anderhalve dag niet gerookt. Wilde in januari stoppen omdat ik ook al met de pil was gestopt en zo kon ik met kerst en nieuwjaar nog genieten van een borrel en een peuk. Zoals ik al zei, anderhalve dag had ik al gewonnen dus toen doorgezet. Week later testte ik positief, maakte het wel iets makkelijker. Maar neemt niet weg dat ik er nog regelmatig zin in heb!!
... Heel goed van je Arual! En doe lekker mee mm7, denk dat jullie dan ook wel steun aan elkaar zullen hebben. En respect naar alle dames in dit topic, ik heb zelf nooit gerookt dus ken het gevoel van stoppen niet, maar heb m'n moeder zeker tien mislukte pogingen zien doen..
Cold turkey toen we met de pil stopten. Toen 3,5 jaar niet gerookt om vervolgens een aantal maanden na de geboorte van de jongste weer te beginnen. heel stom! 1 juni ga ik weer stoppen, althans, een poging wagen.
Ik heb bijna 8 jaar gerookt en toen met ml toen van italië vakantie terug kwamen zo in 1x gestopt, geen moeite mee gehad. Toen tegen slagen enzo gehad en ben ik na 1,5 jaar weer begonnen en iets minder als een jaar toen weer gestopt is 17 jan nu 2 jaar geleden. Ik heb geen hulp middeltjes gehad, soms maar ook heel soms mis ik het toch nog eens.... Bijna 10 jaar gerookt.
Ik raakte zwanger en de plannen waren er eigenlijk om als au pair te gaan werken in Amerika. En dan mag je niet roken. Vriendlief rookt wel nog en dat is soms erg verleidelijk. Maar mijn kind vraagt er niet om dat ik rook en rookt anders mee. Dus ik blijf proberen vol te houden ook na de geboorte van onze uk te stoppen en niet weer te beginnen.