Ohh man ik kwam er achter omdat zij alleen maar foto's deelde van hem uit een folder. Ik vond dat echt vreemd, überhaupt een arts die wat met zijn patiënt krijgt. Dus ik ben gaan Googlen en de foto's die ze deelde stonden dus gewoon op Google etc. Daar kwam ik ook achter dat hij getrouwd was en een gezin had. Ik heb dus het ziekenhuis gebeld en heb de situatie uitgelegd. Ze schreef toen hier mee maar ook op een fora water inmiddels al lang niet meer bestaat. Die berichten heb ik allemaal naar hemel mogen sturen en hij heeft aangifte gedaan. Daarna heb ik alleen nog een grote bos bloemen gekregen met een bedankt kaart. Het bleek dat ze hem dus al heel lang stalkte etc.
Ja ik mis haar ook wel af en toe. Of mis gewoon een ouderwets rel popcorn topic waar ik wel op tijd achter kom om me in te kunnen mengen
Ik en slecht in namen onthouden, maar zou best wel eens kunnnen. Bij die naam gaat wel een belletje rinkelen, kan dat belletje alleen niet plaatsen.
Echt Amsterdams, zoals Osdorp Possy ooit rapte; het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet Dit is dus helaas zo een voorbeeld wat is ontstaan na bet hersenletsel. Mijn woordenschat en vooral grammatica is gezakt naar niveau groep 4 of 5 ofzo
Ik was ongetwijfeld aan het googelen naar mijn ‘symptomen’ tijdens de wachtweken. Volgens mij was het nog voor de tese van mijn vriend, want ik tempte daarvoor en dat tempen had ik hier geleerd hahaha
Na miskraam eerste zwangerschap gaan meelezen en lid geworden . Miskraam was in 2006 . 2007 dochter gekregen en 2009 zoon en ben er nog
Heb je dan 2 accounts hier? Want ik kon toch zweren dat iemand anders zei dat ze contact met hem had opgenomen, even opgezocht en dat was @Nikki88 volgens mij. Het kan natuurlijk ook dat meerderen contact met hem hebben opgenomen, bedenk ik me nu . Maar, ik ben nu nieuwsgierig geworden, sowieso erg bizar, die hele situatie.
Klopt wij hebben dat destijds samen gedaan. En nee geen twee accounts, wel een nieuwe naam Nikki en ik hebben daar toen heel veel contact over gehad.