Dan zit mijn man nog in zijn korte broek en tshirt op de bank maar dan met verwarming op 22,5 / 23 graden.
Dat was denk ik van gister. Hier in het Noorden werd het niet warmer dan 16 gr buiten. Het was hier dan ook 17,5 gr binnen! Vandaag was het 21 graden, heerlijk!
Ik zit in een joggingbroek en hemd, maar ik heb het best warm. Dus korte broek was ook prima geweest. Het is 22 graden in huis, geen verwarming aan.
Spijkerbroek Blouse Vest Huissokken Pantoffels Ik ga zo mn dekentje pakken. Niet zo zeer alleen omdat het fris is maar ik vind t ook gewoon fijn iets over me heen te hebben. Het is in huis 22,5 graden
In shirt en rokje, de buitendeur staat ook nog open. Ik heb wel sneaker sokjes aan omdat ik wel snel koude voeten heb. Ik ben nog bezig met kinderen naar bed brengen en de was. Als ik over een uurtje op de bank ga zitten doe ik de deur dicht en een lange pyjamabroek aan en shirt met lange mouwen
Toevallig gisteren nog een jurkje, en afgelopen weekend ook. Ik heb zelfs jurken van meer dan €500 in de kast liggen ivm speciale gelegenheden. Maar ik ben er zo eentje met een nette vrouwelijke kant en een rouwdouwers kant.
Dat zou ik ook doen als de verwarming zo hoog stond, net een sauna! Mijn moeder heeft het in de winter ook altijd zo verschrikkelijk warm thuis.
Lange broek en blouse. Ik kleed me eigenlijk nooit om ‘s avonds behalve als ik gedoucht heb dan.. en ik heb ook geen huis pak of jogging broek
Heerlijk! Onder de 21,5 vind ik het in de winter echt koud in huis. Overdag als ik aan het schoonmaken ben vind ik met ramen en tuindeur open die 21,5 nog te doen maar als ik klaar ben tik ik de thermostaat dan meteen een graadje hoger om het echt aangenaam te vinden.
Zitten jullie nu allemaal binnen dan? Het is de hele dag al heerlijk weer. Overdag was ik in t-shirt (korte mouwen) buiten, nu zitten we in de tuin met lange broek en lange mouwen (man met korte mouwen). Het is hier nog zeer aangenaam met 19 graden. Wat ik altijd wel gek vind.... als in het voorjaar de temperatuur stijgt naar 19 graden, vind iedereen het "heerlijk weer", mensen komen hun huis uit, zijn graag buiten, de terrassen zitten vol en de korte jurkjes en t-shirts komen uit de kast. Als het in de nazomer 19 graden is, gaan mensen ineens miepen, binnen zitten, een trui aantrekken en sommigen zetten zelfs de verwarming al aan.