Shirtje korte mouw, joggingbroek en slofsokken. Heerlijk! Meteen de werkkleding uit als ik er thuis niet meer uit hoef.
Lange broek, shirt met een vestz sokken en sloffen. Een lekkere fleece deken en een kopje thee erbij, ik ben een koudkleumel. Ik heb het heel snel koud, ik slaap altijd met een deken. Ongeacht zomer of winter
Lange spijkerbroek + shirt met korte mouwen en los hangt er een vest over de stoel voor als het kouder wordt.
Hemd met een flanellen bloesje en dunne lange broek. Verwarming niet aan en s avonds wel lekker dekentje. Als het koud wordt laat ik de verwarming even aan slaan en zet hem dan terug.
Je omschrijft hier mij echt heel goed mee. En ik vraag mezelf ook altijd af waarom ik in het voorjaar 19 graden heerlijk vind en in het naarjaar 19 graden koud vind. Ik denk dat het komt omdat in het voorjaar je de kou gewend bent geweest en in het najaar juist de warmte. De overgang van koud naar 19 graden is fijner dan de overgang van warm naar 19 graden.
Ik zit nu buiten in een T-shirt met dunne lange broek in de zon en ik ben van plan hier vandaag zo lang mogelijk te blijven zitten. Het is nu nog mooi weer en dan ga ik niet binnen zitten