Geen idee eigenlijk ik gebruik deze naam al vanaf mijn 13e ofzo? Puber idee nergens op gebaseerd, inmiddels ben ik de 30 gepasseerd Ahum....
deze naam gebruikte ik ook tijdens het internetdaten...... was succesvol btw met kindje als beloning!
Toen ik jaaaaaren geleden actief werd op internet en een chatroom bezocht, moest ik daar voor het eerst een nickname verzinnen. Ik had toen een t-shirt aan van de H&M aan met 'dancing princess' er op, ik hou van stijldansen namelijk. Maar die naam was uiteraard al vergeven. Dus werd het 'dancingprinzess' met een z. Online gebruik ik deze naam of variaties met een streepje of underscore er tussen. Alleen op facebook gebruik ik mijn echte naam.
Ik ben helemaal gek van Timon en Pumba, nou was Pumba met een a al vergeven dus er maar een extra a aan vastgeplakt!
Uhm heb in het verleden veel dingen meegemaakt, diepe putten gezien kwa emoties en er steeds weer bovenop gekomen, het overleeft dus. Vandaar de engelse variatie wat overlever betekend.
Mijn kat heet Luffy (spreekt uit als Loeffy) vernoemd naar een gek character uit een japanse anime serie waar mijn man gek op is. En ik kom uit 1990
Ik moest wat verzinnen voor een spelletje en kon maar niets leuks bedenken dus dacht dan maar GwoonAn haha. Angela heet ik en GwoonAngela vond ik te lang..
Alle variaties op mijn eigen naam waren al zo'n beetje vergeven..... Totaal inspriatieloos heb ik toen maar voor de maan en het jaar gekozen waarin ik uitgerekend was.
Ik was zwanger in 2007 en ik noemde de kleine in mijn buik klein apie. Helaas werd dit een miskraam in de 10e week. Vandaar MonkeyLove.
Ik heb de namen van mijn kinderen een beetje gehusseld en daar kwam Kyra uit. 73 is mijn geboortejaar
Het is mijn voornaam. Ik wilde er alleen 1982 achter zetten (mijn geboortejaar) maar die was al in gebruik. dus 29 ervoor gezet (de datum wanneer ik jarig ben)
Het ismijn tweede naam, die gebruik ik meestal op internet omdat mijn eerste zo uniek is. Ik wil niet al te veel herkenning.