Een saaie combinatie van de namen van vriendlief, mijzelf, en de liefste knul op aarde. Grappig genoeg levert het nog een mooie bloem op ook!
Een Turkse meisjesnaam die ik heel mooi vond/vind maar mijn man sowieso niet overweging wilde nemen voor onze kinderen vanwege de betekenis....Dus dan maar als nickname! (ik ben dus overigens zelf Nederlandse maar mijn man is Turks)
mijn gekke oud-collega noemde me zo hihi wel grappig dat mensen een heeeel ander persoon achter deze naam hadden verwacht
Uh mijn dochter is als baby een engeltje geworden dus wilde ik me naar haar vernoemen als babyengel.. want ze is een babyengel.
cool, ik heb ook iets met het nummer 11. Ik zie het ook overal (beetje offtopic hoor sorry) Ik was ook uitgerekend op 11-11-2009 en 22-11-2011 Maar dit gaat verder nergens hoor hihi, ik vond het gewoon grappig om te lezen dat er nog iemand is die iets met 11 heeft
Tja,, iedereen noemt me aagje omdat ik zo nieuwsgierig ben -->nieuwsgierig aagje en 1990 is m'n geboortejaar
Mijn man noemde mij in het begin zo 79 staat voor mijn geboorte jaar het is een arabische naam/woord, mijn man is Algerijns en volgens hem betekent het schatje. nu noemd hij ons zoontje ook Hanuna
Ik heb Chaea uit een of andere programma van Animal Planet, er was een panter dat zo heette, en Chaea betekend Schaduw, weet alleen niet in welke taal dat was =P (dat werd ook verteld in dat programma) en voor de gene die niet weten hoe je het uitspreekt : (Chaya)
Ik wilde ergens op reageren en toendertijd was ik nog 27... Danielle is mn echt naam - niet m'n meest creatieve moment ooit
ik ben helemaal verslaafd aan iejoor en scheef het als kind altijd zo. Is lekker kort, dus vandaar de "verkeerde" spelling
Ik heet Jel omdat dat J de voorletter van mijn mans naam is, E de voorletter van mij en L de voorletter van mijn *dochter.