Grappig om dit allemaal te lezen... Nic zijn de eerste 3 letters van mijn voornaam en de S is de eerste letter van mijn (getrouwde) achternaam.... Creativiteit is nooit 1 van mijn beste eigenschappen geweest....
Lina is mijn roepnaam, maar die was al bezet. Ik haat cijfers achter mijn nickname, die vergeet ik toch altijd... dus maar gewoon een extra -na erachter geplakt
Mijn naam is duidelijk denk ik Toen ik lid werd lag mijn 1e neefje in het zieken huis, hij was heeeel ziek! Ik ging op zoek naar info en kwam hier terecht.. Ben nooit meer weggegaan
Ik vloog rond op mijn bezemsteel, want het was hoog tijd de heks uit te hangen. Ik had daarbij een jawbreaker in mijn mond en kwam zo op de Toverbal.
Als je mijn voornaam in T9 typt krijg je 'koekjs'. Nu was koekje al bezet, dus heb er maar chocoladekoekje van gemaakt! Geen idee hoe ik daar dan op kwam, maar ik vind het wel errug lekker!
Dit topic bestaat nu geloof ik al 6x Mijn vader noemde me vroeger altijd Kaatje, en 85 is mijn geboortejaar
Lieve is mijn voornaam uitgesproken door een 2 jarige ( ik heet dus geen Lieve, maar iets wat er blijkbaar erg op lijkt ), mama is wat ik hopelijk in januari mag worden en Trix is de naam van onze poes. De combinatie vond ik wel gezellig klinken
Ik wilde als kind een troetelbeertje zijn omdat die altijd lief zijn voor anderen. Dat vond mijn moeder heel schattig. Nu ik zelf kinderen heb en meteen in meervoud, vond ik het leuk om hen troetelbeertjes te noemen
Ben nogal fan van anime (Japanse geanimeerde series), en heb twee namen van personages, Misha en Ricchan, samengevoegd.