Wij wilden zwanger worden, en wilde graag informatie..en met andere kletsen ..en zodoende kwam ik hier terecht, alweer 2 jaar geleden haha
Haha hoe orgineel ook via google Vorig jaar oktober kwamen we erachter dat ik zwanger was. En ik merkte dat ik wel behoefte om met andere zwangere vrouwen te praten. Dus ff googelen kwam ik eerst op een andere forum,maar die was niet zo actief + elke keer als ik ergens op reageerde kreeg ik continu emails dat er gereageerd was in die topic. Helaas kon ik het op de een of ander manier niet uitschakelen (is op een de een of andere dag gestopt gelukkig) En toen kwam ik hier terecht heb me aangemeld en het beviel me wel
Ik deed een zwangerschapstest en bleek zwanger te zijn. Na de grootste shock omdat ik er heeel geen zin in had.. dacht ik.. nu moet ik er voor gaan ook. Maar doordat ik best jong ben had ik geen enkele vriendin/kennis met een kindje. Waar haal ik dan mijn informatie vandaan.. ik had een aantal vragen omtrent de zwangerschap en kwam paar keer hier terecht via google, maar nooit een account aan gemaakt. Toen zei iemand tegen mij toen ik wilde weten wat het werd.. moet je je foto plaatsen op het grote NUB-topic.. maar moest ik eerst een account hebben. En zo ben ik hier blijven hangen. Jeeetje wat een verhaal. Zo dus.
was net zwanger, hartstikke ziek.. wou weten of dat normaal was en googlen dus. kortom zoals velen hier, via google!
Hier ook via google Off topic; Jel, ik zit al vanaf vanmiddag me eigen rot te piekeren hoe jou eerste naam ook alweer was. Ik ken de naam van je meisje, heb over je gelezen. Ken ook de prachtige foto's van je banner, maar kan er niet meer opkomen wie je hiervoor was. Mss wil je het niet kwijt hoor, maar wordt er gek van
Ook via Google....Ik verloor heel veel bloed en zocht antwoorden! Hier vond ik die en ook gelijk mensen die me begrepen. Dat was echt heel erg fijn op zo'n moment. Jel, ik zit hier al heel wat jaartjes en wij kennen elkaar helemaal niet maar jij bent wel degene die mij het meeste in bijgebleven. Ik hoop heel hard dat je binnenkort je wens in vervulling ziet gaan!
ik ging op zoek naar zwangerkwaaltjes voor geruststelling, toen ik een maand of 2 zwanger was. toen was ik gelijk verslaafd
Ik was al bevallen van A. maar wilde iets opzoeken over wat ze had. En zodoende kwam ik op deze site terecht. Geregistreerd onder een andere naam (mijn eigen aparte naam, niet zo handig) en verslaafd geraakt. Tot ergenis van vriend af en toe hihi...hij zei ook altijd "Zit je weer op dat domme zwangerschapsVagina.... Nu heeft ie het wel geaccepteerd
Google ofcourse! De maand voor dat ik zwanger raakt van m'n meid had ik een ma, en ik wilde daar meer over weten, en kon hier heel goed m'n verhaal kwijt. Sindsdien niet meer weg te slaan
Na een miskraam met 16 weken, hier via google terecht gekomen. Na een maandje meelezen, heb ik mij geregistreerd en nu ruim 4 jaar later ben ik er nog!
ook via google. Ik was zwanger en verloor bloed. Dus google gebruikt en kwam hier terecht.. Toen ben ik maar gebleven Manlief werd er hier ook helemaal gek van.. "ben je weer bij je vrienden.. "was een veel gehoorde klacht Inmiddels vraagt hij of ik het anders even op het forum wil vragen
Haha ja dat vraagt mijn man ook weleens aan me. "Kun je dat even op het forum vragen?" Mijn man heeft nog nooit gezegd dat hij het vervelend vind dat ik op het forum zit. Hij is er helemaal aan gewend denk ik dat ik veel op deze site te vinden ben, hij zit zelf vaak achter de buis, dus ieder zijn ding.
ik ben hier in 2008 gekomen en inmiddels een andere nickname en dus al erg lang verslaafd, ik lees dat heel veel mensen hun nickname hebben veranderd of een andere account hebben dus ik weet niet meer wie wie is als je wilt weten wie ik "was" mag je me PB-en