Via mijn lieve vriendinnetje Bubblez Zat eerst op een ander forum, maar daar was niks te beleven haha
Ik zocht via google iets op over zwangerschap en kreeg een topic van zwangerschapspagina. En steeds als ik iets opzocht dan kwam ik via google hier terecht.
tijdens mijn zwangerschap googlede ik alles wat ik maar kon verzinnen, hoort dit pijntje, wat betekend dit, wat betekend dat enz. enz. en toen kwam ik vaak op zwangerschapspagina, fus werd ik maar lid eerst alleen maar in het zwangerschaps onderdeel gelezen/geschreven en sinds een tijdje in de lounge
Toen ik in 2008 met de pil stopte omdat we graag een kindje wilde heb ik gegoogled op "forum zwanger worden" en toen kwam zwangerschapspagina bovenaan te voorschijn. Ik ben eens komen kijken, heb me aangemeld en ben gebleven . Wel met een nieuw account inmiddels.
Ik wilde zwanger worden en las al een tijd als 'gast' mee. Uiteindelijk aangemeld en nooit meer weggegaan!
Ach.. Heel verrassend ook Google. Ik zocht iets over zwanger worden, diezelfde dag hadden we echt de knoop doorgehakt om er met de volle 100% voor te gaan. Nog een tijdje af en toe wat gelezen, en uiteindelijk wilde ik zelf iets weten en ben ik nooit meer weggegaan.
In 2008 de pil eruit gedaan en toen via een vriendin hier terecht gekomen, daarna nooit meer weggegaan... te verslavend hier.
Ik destijds omdat iemand op een ander forum een linkje naar hier plaatste over een user hier die ontmaskerd was en de hele boel bij elkaar bleek te hebben gelogen (oa dus haar "kinderen" en ze verzon een heel overlijden van een dochtertje) zoooo ziek. Zo zag ik dat er hier veel meer was dan de Lounge en ben ik mee blijven lezen
2006. Was al een jaar bezig met zwanger worden wat niet lukte.Toen bij de gyn beland en daar bleek ik PCOS te hebben. Toen ik daar op zocht via google kwam ik hier terecht.
Ik was net bevallen en had een hoop vragen, die ik ging googelen en toen belandde ik op zwangerschapspagina.
Ik had niet goed opgelet bij biologie en wist niet hoe het werkte toen we starten met kindjes maken. Dus gegoogled en toen kwam ik hier. Nu weet ik helemaal hoe het werkt, maar het lukt nog steeds niet om de theorie in de praktijk te brengen.