Hoe ben jij op zwangerschapspagina terecht gekomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

xxxxx:)

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Was zwanger vd 2de en zocht info :) hang hier inmiddels al 5 jaar rond!

3. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Wij besloten om het te proberen en dat ik zou stoppen met de pil, natuurlijk nieuwsgierig naar informatie over zwanger worden na de pil etc.
    Via google gezocht en ik kwam eerst info tegen op een ander forum, daar even rond gekeken, maar vond het er niet zo gezellig uit zien, weet niet waarom, denk meer de vormgeving van het forum dan de tips en de mensen.
    Weer verder gezocht via google en toen kwam ik hier een hoop bruikbare dingen tegen en paar dagen wat info doorgelezen en topics bekeken en toen mezelf maar aangemeld.

4. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Manlief (toen nog niet getrouwd) en ik hadden een kinderwens en ik wilde wat informatie op doen op internet en kwam toen hier terecht, ben ook lekker blijven plakken haha :D

5. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke smakkerd terug :)

6. Delta

Delta Niet meer actief

Google! :D

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik denk ook Google ja.. Was een account voor deze was begin 20 en in paniek dat ik zwanger was haha... en later dit account toen we bezig gingen met het echte werk :)

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha zonder Google zou het hier toch leeg zijn....
    Ik zat eerst ook op een ander forum maar daar was het aanzienlijk minder gezellig als hier.
    Schrijf hier toch ook al weer wat jaartjes mee. Begonnen in mijn laatste loodjes van de zwangerschap zo begin van mijn verlof en nu 2,5 jaar later schrijf ik nog altijd mee en zelfs leuke gezellige vriendinnen aan overgehouden!

9. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik zat met alle zwangerschappen op een ander forum waarin ik alleen meekletste in mijn eigen maand!
    Toen ik bijna moest bevallen van mijn zoontje en info zat te zoeken kwam ik hier terecht, op het andere forum kom ik nooit meer, beetje saai, en hier is het gezellig! :D

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik wilde informatie over zwanger worden, uiteindelijk kwam ik steeds vaker (bij alles wat ik opzocht) op zwangerschapspagina. Toen heb ik me maar geregistreerd.

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde zwanger worden en was op Google aan het zoeken, zo vond ik zwangerschapspagina en besloot om lid te worden!

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eind 2006, de wens voor een 3e kindje was er. Wilde wat opzoeken over foliumzuur en kwma hier terecht. Totdat ik zwanger raakte en mijn in maart 2007 aanmelde bij de november mama's 2007. Toen liepen de berichten op en nog steeds hebben wij als nov. Mama's 2007 onwijs leuk contact op een besloten fb pag!
    Nu bij de maart 2014 mama's. Maar de nov mama's blijven een speciaal plekje hebben.
    Nu zwanger van de 4e en weer terug gekomen naar zwangerschapspagina. Na jaren weg te zijn geweest.

maar heb nu ook het dragen en voeden forum gevonden. Dus nu een beetje schipperen tussen deze 2.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Via Google!

14. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Mijn zus stuurde een link door van een topic over jonge studerende moeders, ze was opzoek naar succesverhalen om me een hart onder de riem de steken :p ik was er net achter gekomen dat ik al 20 weken zwanger was terwijl ik nog voltijd studeerde en zag door de bomen het bos niet meer

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    via google. gelijk aangemeld :)

16. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik had een slechte nekplooimeting, van bijna 3 mm... Toen ben ik gaan googlen en kwam ik hier terecht. Account aangemaakt, vraag gesteld, lieve en bemoedigende reacties gehad. En kijk nu: lief gezond mannetje rondlopen en eentje in mijn buik. Dus ik hoor hier nog wel ff thuis ;)

17. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik was informatie aan het zoeken over:
    - Bekken en zwangerschap (na mijn BI)
    - - Katten en zwangerschap
    - Slijmbeursontsteking en zwangerschap

...en bijna op alle keren kwam ik deze pagina wel tegen. Ik heb de eerste maanden anoniem meegelezen en daarna omdat ik toch nog wat vragen had mij aangemeld.

Soms schrik ik een beetje van de reacties in sommige topics of onderwerpen. Die kunnen vrij heftig zijn. Dat vind ik het gevaar met internet je kan reacties verkeerd interpreteren. Des ondanks weet ik dat de adviezen goed bedoelt worden en dat de meerderheid hier ook het goede met andere leden voor heeft.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    IN 2006 toen ik zwanger was van de oudste was ik op zoek naar foto's voor de babykamer om inspiratie op te doen en sindsdien blijven plakken

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ook ik via Google.
    Zocht informatie over zwangerschap en kwam zo hier terecht. Toen vrij snel een account aangemaakt.
    Jullie zijn ook een soort vervanging van mijn moeder* bij een heleboel vragen.

20. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Een vriendin raadde dit forum aan toen ik en mijn partner bezig waren voor ons eerste kindje.

Deel Deze Pagina