Hoe ben jij op zwangerschapspagina terecht gekomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Via Google...
    Net voor ik de mmm in ging zocht ik wat dingen op. Kwam steeds op zwangerschapspagina en toen me maar aangemeld.
    En nu zit ik elke dag wel op zwangerschapspagina haha...

2. minon

minon Niet meer actief

Tijdens het zwangerschapsverlof verveelde ik me kapot doordat ik verplichte bedrust had. Dus zodoende hier terechtgekomen via google geloof ik. Eerst een tijd meelezen later een account aangemaakt. Ook na de bevalling hier veel info gevonden maar niet daar waar ik naar zocht. Helaas voor mij, gelukkig voor anderen :D
    Nu zit ik hier iedere dag wel maar meeste in de lounge eigenlijk. Voor de andere allemaal bij te houden heb ik geen tijd meer voor haha. Ik lees er wel maar reageer niet echt.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Via Google.

En inmiddels al aardig lang lid, alleen in het begin meer een mee lezer.

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    #84 AugustusMama, 14 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2019
    zwangerschapspagina stond/staat altijd bovenaan als ik iets zocht/zoek over baby's/(borst)voeding/kinderen.

Op een gegeven moment maar een account aangemaakt, zodat ik zelf ook vragen kon stellen en mee kon kletsen :)

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Google. Eerst kwam ik uit op andere sites, maar dit forum vond ik zo overzichtelijk, dat ik voor zwangerschapspagina koos.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat leuk om alles te lezen! :D

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    #87 dochters, 14 dec 2013
    Laatst bewerkt: 14 dec 2013
    Toen ik zwanger wilde worden. (Ik zit hier al sinds 2009, nu een andere naam, hoe ik eerst heette hou ik voor mezelf.)

Inmiddels 2 dochters verder.... :)

via google trouwens!

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Via google, ik raakte volledig onverwacht zwanger en zocht info en steun. Zwangerschapspagina kwam hoog in de zoekresultaten voor en na even meegelezen te hebben heb ik me al snel aangemeld :)

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Via google denk ik? In 2008 alweer toen wij voor ons eerste kindje wilden gaan. Nou ja ik dan;) Vriend wilde in 2009 pas.

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmm... Ik weet het eigenlijk niet precies. Ik weet wel dat ik in eerste instantie vooral zelf heel veel bezig was met graag zwanger willen worden, terwijl we er samen nog helemaal niet aan toe waren.
    Ik heb me dus ook lang afgevraagd of ik hier wel 'hoorde'.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Toen wij ruim 3 jaar geleden besloten met de pil te stoppen en te gaan voor ons eerste kindje was ik aan het googlen voor informatie. En elke keer kwam ik hier uit.

Dus toen dacht ik, ik meld me gelijk even aan. En al snel vond ik een topic waar er anderen ook met de pil gestopt waren en waar ik nu nog in klets:)

12. sita90

sita90 Niet meer actief

Toen ik dacht zwanger te zijn ben ik informatie gaan zoeken op het internet. Eerst op een ander forum gezeten maar daar werd iedereen afgezeken. Toen heb ik dit forum gevonden:) Ik heb me geloof ik aangemeld toen wij echt begonnen in 2009 omdat na de ''pregnancy scare'' de wens er toch wel echt ineens heel erg was:p...

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik had een hele erge kinderwens, maar we konden er nog geen gehoor aan geven, omdat we in een te klein huis woonde en ik nog op school zat. Maar ik vond het heerlijk om erover te lezen, dus lid geworden :)

In 2010 werd ons eerste kindje geboren, dus viel best mee haha :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff omdat ik zwanger was volgens mij...en dan beslist ergens naar gezocht op Google .. Was in 2007 ;)

Deel Deze Pagina