yep ook via google ..... weet niet eens maar wat ik zocht maar kwam hier zo terecht .... heb eerst wel een tijdje de kat uit de boom gekeken hoor L.sybje
Hm hoe ik hier gekomen ben? Ik kende ze al van techniese vragen op het phpbbforum. En zo wist ik van de site af. Maar omdat ik helemaal niet bezig was met zwangerworden had ik er niets te zoeken.... Tot ik dus wel zwanger was toen ben ik gelijk lid geworden hier ....En nog vele andere zwangerschapsforums
Tja je tikt wat in op google en komt hier terecht, was niet op zoek naar info maar echt naar andere dames die er ook voor gingen (zwangerschap/kinderen) en tot op heden nog steeds blij dat ik een account aangemaakt heb. Heb veel goede info gekregen en werd door anderen weer op mijn 2 benen gezet als het of niet was gelukt (gelukkig niet vaak gebeurt) of wanneer ik me rot voelde. Heb er veel steun aan gehad en nog.
via een vriendin ben ik hier terecht gekomen. heel mijn zwangerschap heb ik meegelezen op de site. toen mijn dochtertje geboren was heb ik me pas aangemeld.
Ik ook via google. Ik was net zwanger en had bloedingen en wist niet waar ik moest zoeken. Toen kwam ik hier terecht... 8)
ik was bij een vriendin thuis, die had dit forum gevonden, toen ik keek heb ik me bij haar thuis ingeschreven
Google.. Voor zover ik me nog kan herinneren zocht ik destijds informatie over PCO en ben ik hier terechtgekomen. Pas toen ik zwanger raakte, heb ik me aangemeld.. volgens mij... Maar iig via google.