hoe ben jij opgestaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anan, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Hahahaha ik ben uitgegeten Ik vind honden zowieso vies, sorry.

Hier: weer eens 16 uur geslapen zoals altijd en ik weet dat ik over een paar uur weer moet slapen. Moedeloos word ik ervan.

SDonya vindt dit leuk.
  2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik werd wakker van een gekke droom, en ondertussen van een schoppende baby in mijn buik. :D

Marchella en fafa vinden dit leuk.
  3. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Dochter die altijd direct mamaaaaaaa roept en herhaalt totdat ik bij haar ben. Helaas al 3 dagen achter elkaar constant hoofdpijn.. het eerste wat ik weer voelde toen ik wakker werd. Geen idee waar het van komt:cry:

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ah wat sneu voor de honden, waarschijnlijk zo onrustig geweest omdat ze zich al niet lekker voelde.

Ik ben rustig wakker geworden, 1 van mijn jongens slaapt nog en de ander speelt een spelletje

5. jupke

jupke Niet meer actief

Ik ook hoor. Snap niet zo goed dat er mensen zijn die in een hond huis hebben. Laat staan in de slaapkamer.

Hoezo moet je zoveel slapen dan?

SDonya vindt dit leuk.
  6. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Haha ben het met je eens,100%.

Ben chronisch ziek dus altijd moe,niet leuk.

7. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Ik ben echt brak wakker geworden. Zulke korte nachten gehad de afgelopen dagen ivm verhuizen. Maar het is het waard!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Iiieeeww! Sws honden in bed, brrrr.

En euh ik ben net wakker, ik lig nog.
    Hoor ook net 2 kinderen uit bed komen :thumup:

Adje vindt dit leuk.
  9. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik werd wakker en dacht even lekker op de bank tv te kunnen kijken met een koffie. Is de koffie op en de tv doet het niet. Dus nu zit ik met een kop thee naar de radio te luisteren :D

Lies1611 en Marchella vinden dit leuk.
  10. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ieuw.

Moet wel lachen om je vent hoor haha.

Wij zijn ook op vakantie met een camper. L. Ligt dus erg dichtbij ons. Schijnbaar was hij al wakker, mijn vriend beweegt en ik hoor keihard: DADAAAAAA!!!! Super lief.

11. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oudste zoon sliep gisteravond pas rond 22.30 omdat hij s middags nog had geslapen omdat hij zwaar overprikkeld was. En toen de was nog ophangen, jongste de fles en 23.45 naar bed.
    Toen schrok ik wakker om 6.30, ik had er een half uur geleden al uitgemoeten. slaap tekort en uit bed springen is niet tof

12. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ahhhhh bah, dat is echt een bagger manier om je dag te starten..

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik werd wakker van de wekker van mijn man om 6 uur. Toen dacht ik: ik kan nog even lekker blijven liggen <3
    Kinderen hebben ook echt uitgeslapen, jongste tot 7.30, oudste tot 8.30 (!).
    Dus ik werd wel vrolijk wakker :)

14. Marchella

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan hè ;)

Adje vindt dit leuk.
  15. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ohw gatver! Om deze reden snap ik nooit dat mensen honden in de slaapkamer hebben. Vriendin van me lag eens met d'r hoofd in honden braaksel echt hoor, Yuk!

Hier brakke nachten want ja een newborn. Maar koffie en een rustige dag doen veel goed :)

16. Marchella

Gisteren zijn we van vakantie terug gekomen. Blijkbaar waren we allemaal erg moe want ik werd pas om 8.50 (!!!) wakker gemaakt door zoontje die kwam melden dat hij moest poepen.
    Ook de oudste kwam toen pas slaapdronken haar kamer afgestommelt. We hebben met ons drietjes lekker geknuffelt en gestoeit in het grote bed waarna we naar beneden gegaan zijn omdat "hun buikjes honger hadden."

De enige die belabberd geslapen heeft, is mijn man. Want het bed was leeg toen ik wakker werd. Hij heeft de nacht op de bank doorgebracht om mij niet wakker te maken.

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zijn op vakantie, de oudste was 2 uur thuis, dan val ik normaal pas echt in slaap. Nu vond hij het nodig nig even wat te eten te maken, te rommelen en overna de lichten aan te laten. Was er half 4 dus weer even uit. Om 7 uur de kinderen van onze achterburen al weer politie en boefje aan het spelen. Dat terwijl onze eigen kids eens uitsliepen tot half 10. De dag dus opgestart in alle rust met koffie, daarna ontbeten en nu uitrusten bij het zwembad.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb geslapen van 22u tot 9u. Werd wakker van manlief die de honden uit ging laten.
    Heb heerlijk geslapen maar nog steeds moe.

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    En in die stank verder slapen....hoe dan?:D

En dan bed moet toch verschoont?
    Of zijn het misschien 2 matrassen en 2 dekbedden....

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Gatverdamme ik dacht hetzelfde. Je neemt je honden toch niet in bed??? Gatverdamme hoe krijgt dat hotel ooit die gore diarree geur uit hun matrassen.... Ik zou woedend zijn. Maar goed, ik vind honden ook zo smerig..

Overigens ben ik gewoon wakker geworden zoals elke ochtend. Van mijn wekker die afging omdat ik moest werken.

Deel Deze Pagina