hoe ben jij opgestaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anan, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Gesloopt... Newborn lijkt wat regeldaagjes te hebben en wil elke drie uur drinken en alleen maar op de borst bij papa of mama slapen. Hoop tenminste dat het een regeldag is anders zou dit nog veel langer kunnen duren :cry:.

2. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Met een kater.. Na 3 weken zon in Zuid-Frankrijk valt dit weer toch wel tegen.

Marchella en Hopsatee vinden dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    Ieuw, wat een smerig begin van je dag. Zo blij dat ik geen huisdieren heb...

Ik lag nog in een zeer diepe slaap (ik slaap veel dieper als die kleine doorslaapt 's nacht, is eigenlijk helemaal niet handig :roflmao:) toen de jongste van zich liet horen. Dus ben naar zijn kamer gestrompeld en heb hem mee naar mijn bed genomen. Ik kon nauwelijks nog mijn ogen open doen, maar die kleine was klaarwakker. Dus man even gevraagd om babytv aan te zetten voor hij ging douchen. En zo kon ik nog even rustig wakker worden :D

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jeetje wat een nacht TS.....:eek:

Hier heerlijk geslapen, gewekt met een kus van mijn man die naar zijn werk ging en daarna nog even geslapen tot mijn dochter rond 8:00 in mijn oor fluisterde dat ze wakker was en vroeg of ze naar beneden mocht.
    Nog even lekker gelegen en toen op mijn gemakje opgestaan.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Nat.. zoon lag op mij in bed en zn luier zat waarschijnlijk niet goed/ kon de hoeveelheid in 1 keer niet aan, dus ja..

Maar TS.. ieuw!! :confused: Alles weer schoon gekregen?

Marchella en fafa vinden dit leuk.
  6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik was gisteren lekker opgebleven omdat dat eens mocht van mezelf. Ging half 1 slapen, kon vandaag toch uitslapen, dacht ik. Vervolgens kon ik niet slapen en lag om 2 uur nog wakker. Daarna wel in slaap gevallen. 6:00 meldde de jongste zich weer dat hij z'n kussen kwijt was. Kreeg hem daarna niet meer in slaap. Dus naar benden, ontbijt gemaakt. Allerlei speelgoed tevoorschijn gehaald en de tv aan. Ik zei mama gaat nog even slapen.
    Om 7 uur werd dochterlief wakker. Maar die kan alles zelf dus die ging lekker spelen beneden. Ik weer in slaap gevallen. Vervolgend werd ik om 8:10 wakker gebeld door de pakketjes meneer.:mad:

En de kinderen door de brievenbus, ja mama slaapt nog! Die man zal ook wel denken... :$

Marchella, LMSB, meis1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Herkenbaar, alleen bij mij duurt het al even, ik hoop voor jou dat het een dagje is. ;) Sterkte vandaag!

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hij draait zich weer om :eek:?? nou nee hoor ik had dat kussen vol diarree zo op z'n hoofd gesmeten

uhh ik werd wakker van de wekker na een kort nachtje (kwam niet in slaap, te druk in m'n hoofd zoals zo vaak...), dus tja :cool:

Marchella vindt dit leuk.
  9. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Haha leuk alle reacties, gelukkig niemand zo smerig als mijn Wakker word moment!
    Voor de goede orde: dit os de eerste keer dat de hondjes bij ons in bed lagen (en de laatste). Maar om 3u s nachts (zonder een minuut geslapen te hebben) absoluut geen puf om ze 'op te voeden'. Vriend had blijkbaar half in slaap gereageerd want had het bleek later niet helemaal mee gekregen.
    Het os overigens geen hotel, en eigen Beddegoed. De eerste 2 wassen hangen nu te drogen ;)
    Ik dacht dat de kikker vannacht al smerig was, maar oh my dit is volgens mij het meest ranzige dat ik ooit heb meegemaakt.

De zon en 28 graden maken veel goed :)

Hopsatee vindt dit leuk.
  10. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Moet opeens denken aan de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft

Bekijk bijlage 540760

owly, Nescio en blossom85 vinden dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    heh jakkes zeg. :(

hier ook een beetje onrustig geslapen.
    dochter had buikpijn. en nu alleen maar diarree luiers.

12. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Ohhhh bah!! Wat een begin van je dag! :|

Hier begon de dag redelijk goed. Ik mocht uitslapen van mijn vriend en hij is er om 06:00 uur uitgegaan toen onze dochter wakker werd. Moet eerlijk bekennen dat ik nu alweer kan slapen. :rolleyes:

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Ohh wat vies! Sowieso honden in slaapkamer brrr.

Wij zijn op vakantie en wakker geworden om 8:30 door de kinderen. Goede nacht gehad dus voel me uitgeslapen. Heel relaxt in pyjama ontbeten en alles lekker rustig aan.

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik werd wakker van zo'n wagentje dat de containers na leging reinigt.. stom ding met veel herrie al heel vroeg door de straat..

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ieuw bah!!! Wat een horror verhaal!

Ik werd wakker met pijn en een dikke hamsterwang. Gisteren verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg. Boven eruit en onder lukte niet. Maximaal verdoofd en voelde nog steeds alles. Dus maar weer dichtgemaakt en verwijzing gekregen voor volledige narcose. Doffe ellende..

16. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik werd om 15:50 bruut wakker gemaakt door mijn zoon die vond dat mama nu echt wel lang genoeg geslapen had. Vervolgens om 16:15 valt hij zelf in slaap:p

17. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gátverdamme!!! Ben blij dat onze hond niet bij ons mag slapen, en áls ze binnen poept als ze ziek is doet ze het op de deurmat, das makkelijk schoon te maken.

Iig, wij werden wakker in een slaapzak van het geluid van kinderen en vogels! Vanmorgen stonden we nog op de camping bij Breda in de buurt. Tent nat ingepakt helaas, nu weer thuis. Heerlijke vakantie gehad :)

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wat ik vragen welke? Zal geen fort oranje zijn geweest:p

19. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw

Het zag er ongeveer zo uit.

20. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik word elke dag wakker in een Frans boerderijtje, maar nog nooit last gehad van poep op mijn kussen... :D

Deel Deze Pagina