En daarom heb ik geen huisdieren Ben een beetje brak opgestaan. Om 00 uur gaan slapen, om 5 uur weer voeden en rond 6.30 uur in slaap gevallen, om om 7.30 uur weer wakker te worden van man's wekker.
Om half 4 was het bed van onze uk(3) nat en vervolgens kon hij niet slapen. We werden op de hoogte gehouden dat hij niet kon slapen en wanneer het liedje was gestopt. Tussen het roepen door viel ik elke keer in slaap. Vanmorgen waren er 2 mopperig. De dag nog wel om kunnen draaien en hebben samen heerlijk gekookt.
Getverderrie hahahaha! Dat een man dan gewoon verder kan slapen. Wat zal dat een stinkboel zijn geweest! Onze hond wou er steeds uit omdat het zo warm in huis was. Dan weer plassen, dan weer drinken, etc. Rond 3 uur werd ons zoontje er huilend wakker van en om 6 uur huilde hij nog omdat hij maar niet terug in slaap kon komen maar wel heel moe was natuurlijk Ondertussen lag onze hond toen eindelijk heerlijk te slapen Dus....ja. Fijne nacht
Mijn vriend die gaat niet echt zachtjes uit bed. Meestal veer ik mee. Vanochtend werd ik met migraine wakker. Samen met zoontje naar beneden. Hij moest eten. Tussendoor plat op de bank en hele tijd het geschud van een rammelaar moeten aanhoren. Ik was blij dat de oppas er was.