Ik ben erg benieuwd hoe je eigenlijk de kleur van een dipstick beoordeelt. Dit is bijvoorbeeld mijn testje van vanochtend. Het is niet helemaal duidelijk te zien, maar de ene helft (of misschien nog iets minder) is echt dezelfde kleur als de controle streep, maar de rest heeft zo'n kleurverloopje. Gaan jullie dan van de donkerste kleur uit die zichtbaar is? Vorige maand had ik een knaller en was de streep gewoon helemaal superdonker, maar meestal zit de kleur in een soort penstreep en is de rest een stuk lichter.
positief! Niet iedereen krijgt een knaltest. deze komt echt wel in de buurt! Zou over 12 uur nog eens testen Maar het zeker gezellig maken vandaag!
Bij mij moesten ze echt knallen. Als het een penstreep was met lichter verloop was hij nog niet positief. Zie ook fotoalbum, de eerste foto van ovutest zie je vrij bovenaan een hele donkere test en daarna worden ze weer lichter. Een paar dagen erna een echte knaller. Maar dat kan voor iedereen verschillen. Soms worden ze gewoon niet donkerder enige manier om er achter te komen is door testen of ongi / zs afwachten