heykes ik heb vorige week bij wonder positief getest voor de rest voel ik me goed buiten af en toe kramp en pijn in men buik , dit is niet constant nu vanmorgen nog eens getest en er kwam een mooie donker streep op , nog donkerder dan de teststreep nu juist voelde ik iets lopen en ja hoor , bruin slijmverlies geen pijn maar wel een ongesteldheids gevoel is er nog hoop dat het goed gaat of moet ik me al voorbereiden op een mk
Hoi! Ahh wat spannend. Kan me heel goed voorstellen dat het je onzeker maakt! Ik zou als ik jou was je huisarts bellen!! Heel veel succes!
Ik heb het ook gehad, ik was ook erg geschrokken. Het was de periode dat ik normaal gesproken ongesteld moest gaan worden maar ik was natuurlijk zwanger. Achteraf denk ik dat je lichaam een beetje van slag is omdat er gewoon een hele hoop mee gebeurd. Bel idd de huisarts even voor je geruststelling en laat het ons even weten! Sterkte meid !
Hoi, wat naar die onzekerheid! Het kan beide kanten op nu. Als je helderrood bloedverlies krijgt, moet je contact opnemen met je verloskundige of huisarts. Dan kan het zijn dat je een miskraam hebt, maar ook dat er bijvoorbeeld een adertje is gesprongen. Als het bij bruinverlies blijft, is er waarschijnlijk niets aan de hand. De menstruatiepijn kan een miskraam betekenen, maar kan ook de groei van je baarmoeder zijn. Er is dus weinig over te zeggen helaas. Sterkte ermee. Ik zal voor je duimen.
En ben je al wat wijzer geworden? Bruinverlies is meestal niet zo erg ofzo.... dus ik hoop bij jou ook niet! Sterkte en laat het ons even weten! Ik duim voor je....
Hoi, Hoe is het nu?Pijn en bruinverlies zijn hier weer weg,maar buik voelt wel heel beurs aan nog. Hoop dat het bij jou wat beter gaat. Groetjes, Suzanne
ik heb toen ik net zwanger was ook bruinverlies gehad hoor en check mn banner nu. Zolang het niet helder is is er niks aan de hand.
heykes bedankt allemaal voor de reactie's het is alleen bij het bruin verlies van vanmoregn gebleven voor de rest gniks meer gehad en geen kramp vrijdag mag ik al komen voor een vroege echo nog ff wachte dus