Hoe bereidt jou vriend/man zich voor?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aukje86, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Klinkt misschien stom, maar ik had al een idee hoe mijn vriend op mijn zwangerschap zou reageren door de manier waarop hij met onze honden omgaat en onze nichtjes... Heel lief en zorgzaam!

Hij is bijna net zoveel met onze zwangerschap bezig als ik en voelt ik iedere dag even aan mijn buik. Zelfs mijn omgeving geeft al aan dat ik straks geen luier hoef te verschonen, dat doet vriend lief wel, haha. Heerlijk hoor, als ik me ergens geen zorgen over hoef te maken dan is het wel of hij een goede vader zou zijn. Ik heb de beste pappa van de wereld hier rondlopen! :)

Liefs,
    Fleur

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ik ken je gevoel helemaal al heeft mijn man nog even de tijd om te "wennen"

Hopelijk toont ie binnekort wat meer intersse want dat is nu ver te zoeken!
    Sterkte ermee

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

Mijn ventje praat elke dag tegen me buik en hij aait me buik elke dag ..hij valt in slaap met zijn hand op me buik en hij word zo wakker. volgens mij voelt hij de kleine nog meer dan ik whahah .... toen hij las dat hij het hartje kon vinden met een wc rol ook gelijk geprobeerd whaah lag hij klaar in bed met wc rol paraat whahah
    Verder gaat hij zoveel mogelijk mee naar de controles echo's en verloskundige.. uh.. hij doet veel meer voor mij en in huis om het voor mij te verlichten .. mag van hem niet drinken roken niks als is het eens in de zoveel tijd hihi bezorgd :p
    verder heb ik 2 boekjes gekocht 101 tips ik word papa en een boekje van kluun help ik heb me vriendin zwanger gemaakt .. daar is hij heel blij mee ;)
    hij is gister begonnen met lezen en sleept het boekje nu overal mee naartoe echt een mannen boekje noemt hij het hihi
    Ook heeft hij een lijstje met spulletjes die we nog moeten hebben in zijn zak en als hij wat tegenkomt neemt hij het mee ;)
    nja toch wel voldoende zo toch ;)

Deel Deze Pagina