Mijn man verrassen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Evia, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Zo dol als dat ik ben op verrassingen heb ik een etentje geregeld voor mijn man. Ik heb een vriendin gevraagd die haar man ook wel wilt verrassen met een etentje en onze mannen liggen elkaar goed dus dat wordt leuk. Morgenavond gaan we dus met z'n vieren lekker uit eten bij een echt mannen (lees: vlees-) restaurant.

Nu zoek ik alleen nog naar een leuk omweggetje, grapje, of verhaal er omheen om beide mannen naar het restaurant te lokken, voor een extra leuke verrassing..

Mijn creativiteit is even een ommetje maken, hebben jullie leuke ideeën?

:)

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zou wachten tot je creativiteit terug ie van zn ommetje en het hem dan vragen.

Ik heb namelijk echt geen idee haha.

3. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Je zou met papiertjes met tekst erop je man erheen kunnen lokken.
    Bijvoorbeeld de eerste is, loop naar het bankje voor ons huis. En dan staat daar weer ga terug naar de keuken. Dan van de keuken naar zijn kledingkast. Daar kan je vertellen dat hij iets moois moet aantrekken.
    En dan geef je hem als laatst een papiertje met het adres erop en de tijd. Jij bent hier niet bij en wacht geduldig tot hij en zijn vriend komen :D

4. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Of je zegt dat je nog even een boodschap moet doen en dan bel je hem op dat je met een lekke band bij het restaurant staat, of hij wil komen.

5. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Die is leuk!

6. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Die lekke band is erg leuk, helaas weet hij al dat er 'iets' staat te gebeuren, dus hij trapt daar niet in denk ik ;). We gaan een speurtochtje bedenken met wat lokkertjes, notitieplakkers, raadselachtige smsjes en kijken hoe (en of ;)) ze dan samen bij het restaurant aan komen. Bedankt voor jullie input! :D

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Leuk zeg! Alvast veel plezier!

8. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    Als je gewoon zegt dat je een verassing hebt en dat je niks zegt en hem gewoon meeneemt naar het restaurant.

Hij weet toch al dat er wat gaat gebeuren zeg je.

9. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Super leuk, heel veel plezier!

10. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Tja jij kent je man het beste!
    Ik vind de lekke band een super idee en de speurtocht vind ik een beetje kinderachtig.

Maar misschien vind jouw man het wel helemaal fantastisch! Dan moet je dat gewoon doen.

11. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Wij hebben mijn schoonouders een keer een etentje cadeau gedaan. Ze hadden geen flauw idee wat ze gingen doen of waar. We zijn daar 's middags heen gegaan en hebben het adres in de TomTom gezet met de woorden dat ze de TomTom moesten volgen. Het personeel van het restaurant was helemaal op de hoogte en ze hebben een topavond gehad.

Misschien kunnen jij en je vriendin ook met de mannen in de auto stappen en alleen zeggen dat ze de aanwijzingen van de TomTom moeten volgen. En dan wel even voor de toeristische route kiezen :D.

Deel Deze Pagina