Meiden ik heb jullie hulp nodig... ik heb pcos... voor de vrouwen die dit hebben... heel erg onregelmatig ongesteld. Nou hebben mijn vriend en ik ervoor gekozen om de behandelingen op een laag pitje te zetten ivm met een nieuwe opleiding. Ondertussen slik ik geen pil en laat het op zijn beloop! Nou ben ik ondertussen alweer 4 maanden niet ongesteld geweest maar voelde me van de week beetje raar.. vage misselijkheid, moe. toch maar vanmorgen een testje er tegen aan gegooid... krijg hem niet erop maar hij staat in mijn album.. het is weer zo een leuk vaag streepje! wie kan voor mij turen? dankjee wel
Het is een lichte streep maar denk dat de test positief is maar dat je nog pril zwanger bent.. morgen of overmorgen nog even een testje wagen ofzo?
ja heb net nog een foto erbij gezet vind het ook zo spannend hoor het wel dan lukt het toch nog zonder clomid en alles... zou het mooiste zijn... zal ik morgen ochtend weer testen en zo ja met welke?
Ik vind ze eigenlijk positief en roze ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Morgen ochtend nogmaals een kv doen net als deze
Kruidvat 2 voor 5 euro En de digitale MET indicator Over die testen zijn wij vrouwen over t algemeen wel te spreken
dames, ik houd me heeel groot heb een test in huis liggen maar doe hem morgen!! morgen ochtend zijn jullie de eerste!! houd jullie echt op de hoogte!
Ik zie zeker een streepje!! Maar ik wil niet de boeman zijn, maar zou inderdaad toch morgen ff opnieuw testen.. bij sommige meiden willen de zw testen namelijk ook uitslaan bij een eisprong.. hoop dat je streepje duidelijker word, en dat je hartstikke zwanger bent!!
Uh die zijn toch wel heel duidelijk Gewoon even een cb met wekenindicator doen dan weet je het zeker! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ja dat zou super voor jullie zijn zeg! Ik hoop het voor je! Ik zie wel een lijntje, dus ben ook heel benieuwd naar je volgende test. Duim, duim!!