Whaaah...kan de cyclus na de miskraam onregelmatig worden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Esprit, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi,

    Ik heb op 8 juni een miskraam gehad, dit was ook de dag waarop ik volgens mijn cuclus ongesteld moest worden....op 6 juli werd ik keurig ongesteld, net als anders...volgens de cyclusen mn banner moest ik vrijdag ongesteld worden, maar ben dus nu al 4 dagen over tijd!?!?

    Ik heb wel telkens krampen, niet constant en heb het idee dat ik ongesteld moet worden, moet ook vaak plassen en heb witte afscheiding... Mn borsten veranderen, voelen opgezet en doen zeer, mn tepels lijken (?) groter en anders van kleur...Af en toe voelt het alsof ik spierpijn heb in mn buik en staat die gespannen....

    Ik heb 4 augustus getest en deze was negatief...kan het zijn dat ik toch zwanger ben of denkt mn lichaam opeens an hey laat ik nog ff wat hormonen er in gooien en ff wachten met menstrueren? Vindt het zo gek, want ik ws 6 juli weer keurig volgens kalender ongesteld!

    Kan iemand me antwoord geven? Die spanning is zo niet leuk en onze wens is zo enorm groot!

    Liefs Vera
     
  2. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Het kan zijn dat je cyclus even veranderd maar hoeft niet.
    Helaas zit er niets anders op dan ff te wachten.
    Ik weet hoe je je voelt...

    Liefs Silla
     
  3. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb de vk ook gebeld, ze raadde me aan deze week nog af te wachten en wanneer ik dan nog geen menstruatie heb moet ik een test doen....

    Maar jeetje wat een spanning! Ben blij dat ik morgen weer aan het werk moet, heb ik afleiding!

    Liefs Vera
     
  4. Sas28

    Sas28 Lid

    23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Vera,

    Ik moet even reageren op je berichtje.
    Volgens mij zitten jij en ik in het zelfde schuitje.
    Ik ben op 1 juni gecurreteerd en daarna werd ik op 4 juli ongesteld.
    Sinds vorige week heb ik ook zo'n beetje dezelfde klachten als jij. Heb daarom ook een test gedaan en die was negatief.
    Ik ben ook van plan om tot het weekend te wachten, als ik dan niet ongesteld ben, ga ik weer testen.

    Maar het is best irri he? Je wordt niet ongesteld en misschien ben je wel zwanger alleen is de test nog negatief.
    Die onzekerheid, om gek van te worden.

    Afwachten....

    Sterkte meid.

    Groetjes Sas.
     
  5. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ja is toch om gek van te worden? Waarom anders die symptomen? Het hcg is al lang uit mn lichaam, dat heeft een bloedtest al uitgewezen!

    De dagen gaan erg langzaam voorbij, maar telkens als ik naar de w.c ga ben ik blij dat alles nog "schoon" is en kan ik het gevoel van zwanger zijn niet van me af zetten....

    Zou mn lichaam me dan zo aan het voor de gek houden zijn?
     
  6. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ja is toch om gek van te worden? Waarom anders die symptomen? Het hcg is al lang uit mn lichaam, dat heeft een bloedtest al uitgewezen!

    De dagen gaan erg langzaam voorbij, maar telkens als ik naar de w.c ga ben ik blij dat alles nog "schoon" is en kan ik het gevoel van zwanger zijn niet van me af zetten....

    Zou mn lichaam me dan zo aan het voor de gek houden zijn?
     
  7. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    net ongesteld geworden....SNIK!
     
  8. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Balen meis...
    Hoe moeilijk ook zo na een MK....geef de moed niet op he meis...onze tijd komt!
     
  9. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ik geef de moed nooit op!

    Tis wel nu wel de onzekerheid die erg aanwezig is....ik was dus 4 dagen over tijd...betekent dit nou dat mijn cyclus ook veranderd is van 28 dgn naar 32 dagen? :( :(

    Hoe kan ik nou de juiste klusdag bepalen: :oops:

    Ik heb mn banner maar aangepast en op zoek gegaan naar een vrolijkere banner...
     
  10. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    You go girl! That's the spirit!
    Ik begrijp wat je bedoelt... Een cyclus tussen de 28 en 32 dgn is nog steeds een regelmatige cyclus.

    Wat ik zou doen is rondom de vruchtbare periode van de cyclus van 28 dgn EN van 32 dgn gewoon om de dag te klussen. Wij proberen het ook op deze manier. Of ovulatietesten gebruiken?

    Kijk naar mijn cycli...geen touw aan vast te knopen. Er is zelf een keer 35 dgn geweest maar toen waren we net op de hoogte gesteld van de uitslagen van de onderzoeken en hadden veel stress. Nu Lijkt het er toch op dat mijn cyclus weer regelmatiger wordt...ik zat altijd al tussen de 28 en 33 dgn. Maar goed ik weet dat onze geduld beloond gaat worden.

    Liefs Silla
     
  11. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Helaas ken ik het meiden!
    Balen dat jullie allebei ongie zijn geworden. :cry:
    Mijn cyclus is na mijn Mk's ook heel erg ongeregeld geworden, zie mijn onderschrift. Ik gebruik dan ook ovutesten om de vruchtbare dagen te bepalen.
    Sterkte!

    X Neia
     
  12. Sas28

    Sas28 Lid

    23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vera,

    Ik schreef je dat ik in het zelfde schuitje zat als jij.
    Nu nog steeds, ben ook ongesteld geworden. Helaas......
    Op naar de volgende ronde.
    Ik ga deze periode maar eens tempen, misschien kun je dat ook wel doen.
    Misschien duurt het wat langer voor het lichaam weer hersteld is. Weet t ook niet.
    Ik zie het maar zo: als je lichaam er klaar voor is, wordt je wel weer zwanger. Dus mijn lichaam is er gewoon nog niet aan toe. Dat accepteer ik dan maar, je hebt weinig keus toch?

    Ik wens jou en de andere meiden heel veel sterkte toe. Hopelijk mag voor ons de zon snel weer gaan schijnen!

    Liefs Sas.
     
  13. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas ook ik weet er alles van. 3 mk's gehad na de eerste twee was mijn cyclus gelijk weer 29 dagen, wat normaal was voor mij. Ik ben altijd keurig op tijd. Na mijn laatste mk (begin april) is het een zooitje. Juni een week te vroeg ongi en de laatste keer ruim een week overtijd. Ik ben nog nóóit overtijd geweest. En juist als je dan overtijd bent is het zo'n mega teleurstelling als je toch ongi wordt. Of zou het toch weer een misser zijn geweest?! Tja dat weet ik dus niet, ik denk er ook maar niet teveel over na.

    Ik heb toen ook echt ff een vette dip gehad. Maar ja we moeten weer verder, dus op naar de volgende ronde. Na een miskraam is het gewoon allemaal niet meer zo ontspannen als daarvoor. Die knop moet je dan echt weer omzetten en dat kost wat extra moeite. Maar we komen er wel hoor meiden! :p

    Go for it girls!
     
  14. Amy82

    Amy82 Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik heb ook last van rare cyclus!

    15 juni: curratage
    14 juli: bloedverlies
    1 augustus: bloedverlies
    11 augustus: bloedverlies

    waar is mijn lichaam mee bezig?
     
  15. deventev

    deventev Lid

    13 jun 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb 24 juni een spontane miskraam gekregen. Daarna werd ik 31 juli pas ongesteld en nu moet ik pas ronde 30e augustus weer gaan menstrueren en nu heb ik tussendoor bloedverlies, terwijl dat helemaal nog niet kan. Ik wil ook zo graag zwanger worden van een gezond kindje. Wat een pijn. iedereen veel sterkte. Liefs Veronica
     

Deel Deze Pagina