testen,,,

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hartjenanny, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartjenanny

hartjenanny Nieuw lid

15 mei 2012
    4
    0
    0
    woonbegeleiding /overblijfjuf
    weert
    raar ik heb al twee ovulatue tesen gedaan maar krijg geen streepje ,,volgens mijn cyclus zou ik morgen mijn eisprong hebben , Damens help wat doe ik fout met testen , doe het nu aan eind van de dag , is het beter ochtend te doen soms......heb geen klachten eisprong herken nog niet zo ..voel wel meer vocht etc ...
    dit is eerste keer deze testen gebruik en ben bezig pas met twee ronde..maar wil zo graag..en ben al wat ouder.....

2. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon even doortesten! Misschien is je ei iets later dan je denkt.
    Niet testen met ochtendurine, en ook niet teveel drinken voordat je de test gaat doen.
    Succes met het vinden van je ei.

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Weet je heel zeker dat je ei niet al geweest is?
    Dan zou ik gewoon doortesten zoals je nu doet, je ei is waarschijnlijk gewoon wat later en als je blijft testen vindt je hem vanzelf.
    Ik heb vorige ronde rond 19.00 getest en deze ronde om 08.00 uur (met 2e plasje) en ik heb beide rondes mijn ei gewoon gevonden. Deze ronde was ie ruim een week vroeger dan vorige keer, daar kan dus verschil inzitten. Succes!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je LH piekt rond het middaguur (12 uur)
    maar als je helemaal geen 2e streepje krijgt en zelfs nog geen lichte denk ik niet dat je eisprong eraan komt. of je hebt hem gemist met ovulatietesten of hij moet nog komen

beste is om bijv om 12.00 te testen en 's avonds rond 20.00 nog een keertje, zo mis je hem zeker niet

Deel Deze Pagina