Hallo allemaal, Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Was al 3 dagen over tijd maar had steeds bruinverlies dus ik dacht, de menstruatie zal vast snel komen. Het vrouwelijk lichaam houdt je nog wel eens voor de gek . De rest knalde na 5 minuten echt van het schermpje af dus ik hoef niet te twijfelen haha. Wie kan mij een fijne praktijk aanraden in Spijkenisse? Liefst 1 waar ze ook zelf de echo's kunnen maken. Ik lees graag jullie ervaringen. Alvast bedankt en groetjes
Ik zit bij praktijk de linde. Hier maken ze zelf echo's. Het zijn 4 verloskundigen in 1 praktijk, en ze hebben een lactatiekundige/assistente
Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik ook voor deze kies. Mede doordat je bij de eerste afspraak al een echo krijgt, dus 1tje extra dan de andere praktijken die ik online gezien heb. Blijft toch lastig om zo te kiezen.
Ja dat is nieuw. Dat was bij m'n eerste zoon nog niet 😊 Ik vind het vooral fijn dat je ze alle 4 leert kennen, en dat 1 van de 4 bij je bevalling is. Ik vraag me wel eens af hoe ze dat doen met praktijken met 1 vk, die gaat ook wel eens op vakantie....
Ja dat vroeg ik me inderdaad ook al af maar mijn collega zei dat ze dan eigenlijk ook altijd een vervanger achter de hand hebben. Ga het gewoon proberen, moet goed komen.
Ik liep zelf bij isis, vond ik niet prettig.. Maar bij mijn mk moest ik toen naar rashida (bij 't plateau) ik vond haar erg lief toen. Zelf liep ik in 't erasmus, dus advies over een hele zwangerschap heb ik niet...
Gefeliciteerd. Ik zit bij rashida ze zit op het Noordeinde en in noord. Super lieve vrouw en je hebt eigenlijk altijd dezelfde dat vind ik wel prettig.