Heeft er iemand ervaring met vocht in de hersenkamers? En een groeiachterstand? Wie mijn ander topic ook gevolg heeft kent het verhaal lees anders even mijn verhaal eens ( kan dit trisomie 18 zijn) Hoop op veel ervaringen zowel positief als negatief
Wauw, ik had in je andere topic gereageerd, maar zag jou daar niks meer schrijven. Ik ging uit van slecht nieuws (trisomie) maar zie nu dat je vwp wat dat betreft goed was, wat fijn! Vandaag een uitgebreide echo lees ik, spannend! Ik blijf je even volgen...
Ik ben bij de gynea geweest en het hoofdje is nu 16w en het buikje 14 a 15 weken Het vocht in de hersenkamers zijn er nog en het heeft maar 2 bloedvaten in de navelstreng Het hartje is normaal volgens dat ze kan zien Het is nog te klein om alles te zien en daardoor hebben ze nog geen diagnose Ik moet binnen 2 weken terug gaan om te kijken naar het hoofdje ... En dan gaan er wss ook een scan doen Heeft er iemand ervaring met een handicap? Want daar denken ze aan Het is trouwens een meisje
Ja het is heel erg slopend .. Heeft er soms iemand ervaring met een verstandelijke handicap? Motorische en fysische handicap?
Misschien kan je even kijken helemaal onder in als je al bevallen bent daar heb je topics van moeders met kinderen met afwijkingen en beperkingen.hoop dat je daar wat meer kan vinden want dit is ook sloped terwijl je met niemand kan praten. Succes !
Zelf heb ik een broertje met ernstige lichamelijke en geestelijke handicaps. Maar zolang ze niet weten wat jouw kindje heeft, kan ik je er wel iets over vertellen maar is het zeer waarschijnlijk niet vergelijkbaar. Wat een ellende zeg, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Intensief met een hoofdletter I. 24 u per dag, lichamelijk en geestelijk zit hij op het niveau van een baby van 4 maanden. Maar zoals ik zei, zolang de artsen je geen duidelijkheid kunnen verschaffen, heb je niet zo veel aan deze info, want zeer waarschijnlijk is het niet hetzelfde (hij is nu 30 en ze zijn nu nog aan uitzoeken wat het is). Hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, dit is ook geen doen zo zeg .
Idd het zijn nu 2 spannende weken ,. In mijn ander topic staat meer info .. Praten met jullie lucht wel op