hallo dames, Ik heb mischien een stomme vraag. Maar ik kom er gewoon ff niet meer uit. Ik had een regelmatige cyclus nou ja een half jaartje ofzo. Maar nu loop ik soms voor of achter. Nu weet ik dat gebeurt en niet ernstig is. Je lichaam heeft toch een eigen willetje. Maar nu willen we er echt voor gaan. En ik wil een beetje alles in de goede richting sturen. Lol. Dus nu mijn vraag. Hoe bereken ik dat nu. moet ik alle keren dat ik ongi ben geworden optellen en dat delen door de maanden. Waarvan ik het heb bij gehouden? Of moet ik ook de dagen van de maand er bij betrekken. Ik weet het echt even niet meer. Dus misschien kunnen jullie me daarbij helpen. liefs mij
als op zker wil ga dan aan de ovutesten en tempen is handig maar wil je dat niet. tel dan 10 dagen op bij de 1e dag van je ongi dan zit je zo net voor de sprong en moet je klussen een dag of 6 want na je sprong(14 dgn na 1e dag ongi) is je ei 24-36 nog vruchtbaar, snap je het nee bovenin menu heb je calculator en die berekent het zo voor je...
Dan heb ik nu ook een vraag hoe ik mijn cyclus moet berekenen...Ik heb onregelmatige cyclussen. (25-28-20-30) En ben vannacht ongesteld geworden (helaas!). Hoe kan ik nu het beste rekenen naar mijn eisprong? Is dit dan ook 10 dagen na mijn eerste dag van ongesteldheid? Of moet ik, als ik voor safe wil gaan, eerder beginnen met klussen?
Ik kan het ook zo echt niet uitrekenen en ben ook onregelmatig. ik zou gaan testen met ovulatie testen als ik jou was, dan heb je mss geluk dat je je ei vind anders op goed geluk, mss voor jou op dag 14 16 en 18 x