vitamines

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tanya, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Hallo meisjes,
    Ben al wat ouder, en de vorige keer waren we na 1 jaar keurig zwanger, maar nu al in de 9e ronde en ik wil alles zo mogelijk mogelijk maken, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Heb ook een behoorlijk overgewicht (maar dat had ik bij de eerste ook al). Nu zie ik regelmatig iets voorbij komen over vitamines van de etos of andere om makkelijker zwanger te worden. Helpt dat? Wie heeft daar ervaring mee en welke gebruiken jullie dan?
    Alvast bedankt!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bedoelt de Etos Multi Zwanger Worden. Daar zit een kruid in wat je cyclus reguleert. Het zorgt er dus niet voor dat je zwanger wordt.
    Als je van jezelf al een keurige regelmatige cyclus hebt, zou ik er niet aan beginnen.
    Heb het destijds ook gebruikt met mijn cyclus van 27/28 dagen en mijn cyclussen werden alleen maar langer door die Etos pillen. Na 2 cyclussen ben ik dus maar weer gestopt met die dingen.
    Maar je kunt het uiteraard altijd proberen!

3. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Hoi Be Happy,
    Inderdaad heb ik een prachtige cyclus, dus ik wilde geen vitaminen hebben die je cyclus reguleren, maar alleen alle noodzakelijke vitamines binnen krijgen. Ik heb dan ook uiteindelijk gekozen voor iets wat de cyclus absoluut niet reguleert, maar waar wel alle mogelijke vitaminen inzitten die je nodig hebt als je een kinderwens hebt: Prena Fem van de DA. Is wel redelijk duur (22,50 voor 60 capsules), maar dit zijn de beste die ze hebben, heb ik mij laten vertellen. Ze zijn onmogelijk groot, maar met mijn verleden van medicijnen heb ik daar geen moeite mee. Ik ben gisteren gestart, ik hoop dat ik zo een eventueel kindje een goede start geef....

4. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    idd..bij een regelmatige cyclus zou ik niet aan produten beginnen die een cyclus stimuleren om regelmatiger te worden...ga dan gewoon over op een goede multi vitamine en wat mineralen...uiteraard foliumzuur niet vergeten

5. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0

meid ik moet altijd ff feliciteren hoor na zo'n lange periode van mmm

van harte en geniet er extra van:)

6. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Precies, ik wil wel goed voorbereid een eventuele zwangerschap ingaan, maar niets veranderen aan mijn cyclus. Die is netjes. Foliumzuur en visolie zitten al in deze vitaminepillen, dus je hoeft er verder niets bij te nemen. Lekker handig wel!

Share This Page