Oei ik groei

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    De afgelopen dagen is ons meisje begonnen met dr eerste sprongetje. Ik dacht de hele tijd dat ze last van krampjes had en omdat ze weer allemaal witte puntjes in dr mondje had dacht ik ook dat de spruw terug was. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Totdat ik Oei ik groei las, de eerste 3 hoofdstukken dan he ;) . Ik weet dat alles wat ze de afgelopen dagen heeft gedaan en wat ze nu doet echt met een sprongetje te maken heeft. Ik moet ook zeggen dat ikzelf nu heel wat rustiger ben en dat heeft echt zn uitwerking op haar.
    Is het trouwens erg dat Anouk tijdens de voeding in slaapt valt en dan eigenlijk niet meer wakker te krijgen is voor de rest of wel wakker wordt maar echt niet meer wil? Of hoort dit er ook even bij?
    Ik ben nu aan t voeden op verzoek en dat werkt echt even beter dan het schema aan proberen te houden.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  2. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. Voeden op verzoek werkt veel beter. Die kleintjes kunnen echt nog niet in een schema gepropt worden.

    Olivier is nu ruim 2 maanden en heeft inmiddels zijn eigen schema gemaakt.
     
  3. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Gelukkig heeft Anouk al en redelijk schema, ze is vandaag wel een keer extra gekomen, maar dat vind ik niet zo heel erg.
    Ik vraag me af hoe laat ze nu vanavond komt voor de laatste fles, hier gaat trouwens 170cc in, de rest van de dag 135cc. Misschien dat ze nu ook wel de nacht door slaapt, we zullen zien!

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  4. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Lekker zo vroeg een schema te hebben, ik voed nogsteeds op verzoek maar een schema is ver te zoeken, soms zit er 3 uur tussen soms 4. Verder is het heel gemakkelijk om op verzoek te doen, nu wil hij ook wel eens drinken op mijn verzoek, als ik weg moet oid!
     

Deel Deze Pagina