Mooi kaartje of zie je er niks aan?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door emmertje, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Hoi meiden,

Ik heb een beetje een saai kaartje vind ik, maar wil graag jullie mening. Voel me misselijk en vind bepaalde dingen echt niet lekker, tepels gevoelig en zo nog wat dingen meer. Vanmorgen ovutest gedaan omdat ik weleens lees dat die posi kunnen zijn als je zwanger bent, maar was negatief. Wat vinden jullie van mijn kaartje? Ben al langer bezig zwanger te worden, maar pas sinds afgelopen maand ben ik ook aan het temperaturen.

Bedankt!

2. z0nne

z0nne Niet meer actief

Je hebt een mooi kaartje tot nu toe ;)
    Een ovulatietest geeft idd wel eens positief bij zwangerschap, maar meestal is dat rond de nod als een zwangerschapstest ook al positief is ;)
    Helaas zegt een mooi kaartje niet altijd iets, je temp kan hoog blijven tot aan de nod en dan ineens flink dalen.. maar het kan ook dat je temp al enkele dagen gezakt is voordat de ongi komt!
    Het is dus afwachten of over 2 dagen een zwangerschapstestje (kruidvat 2v5 euro zijn gevoelig) proberen indien je je zwanger voelt :)

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb dat al uitgetest met die ovutesten, zie mijn kaartje. Toen mijn eerste zwangerschapstest positief was, was de oculatietest nog negatief.
    Helaas zegt je kaartje nog niets over een eventuele zwangerschap... bij mij is een teken van zwangerschap als mijn temp ineens minimaal 3 dagen stabiel blijft hangen op dezelfde temp.

4. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Bedankt meiden! Heb veel aan jullie reacties, superfijn!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Tot nu toe ziet je kaartje er goed uit, maar dat zegt natuurlijk niks want je temperatuur kan zomaar ineens flink dalen.
    Er zit dus niks anders op dat af te wachten, ik hoop het voor je!

Deel Deze Pagina